ŠATY VERZUS SUKNE

by - nedeľa, júna 10, 2018


Priznajte sa, kto hlasuje za šaty a kto za sukne? Už niekoľkokrát som sa stretla s názorom, že ženy dávajú prednosť šatám pred sukňami. Na moju otázku “Prečo?” je vždy odpoveď pomerne rovnaká. “Pretože nemusím premýšľať nad tým, čo s čím skombinujem.“ Podstatu samozrejme chápem. Je jednoduchšie obliecť si šaty a vyraziť. I ja to tak niekedy mám. Hlavne dni, kedy nestíham do práce vhupnem do šiat a utekám. Na druhej strane sú tu sukne, ktoré nám ponúkajú možnosti. Mňa na nich najviac baví to, že zakaždým môžu vyzerať inak. Iný štýl či celkové prevedenie. Skvelé mi k tomu vždy poslúžia doplnky a hlavne topánky. "Preto ja hlasujem za sukne!"

Nosiť sukne je pritom tak jednoduché!

Sukní mám doma neúrekom a i vďaka značke, ktorú sme s mamou vytvorili k ním pribúdajú stále nové. Presne ako táto, znovej kolekcie MargiFashionfarebná a hravá. Do práce či na kávičku s kamarátkou ju nosím napríklad takto: jemný biely top na tenké ramienka, na nohy výrazné červené sandále na klinku a do ruky okrovo-žltá kabelka

A aké sú ďalšie možnosti využitia tejto farebnej sukne? Moja predstavivoť funguje na plné obrátky a v hlave sa mi rodia ďalšie a ďalšie možnosti. 
  • Voľnočasovo – jednoduchá voľba v podobe obyčajného trička, či tielka, tenisiek a malej cross body kabelky. Ideálny outfit na letný výlet. 
  • Letne – vzdušný top na tenké ramienka napríklad oranžovej farby, ktorý krásne vynikne na opálenej pokožke, pohodlné remienkové sandále zlatej farby a k tomu prútená taška. 
  • Pracovne – klasická biela košeľa je vždy tou správnou voľbou. Keď sa prvé dva gombíky rozopnú, na krk zavesí pár jemných retiazok a vyhnú k tomu rukávy vyzerá to hneď viac šik. Na nohách nesmú chýbať lodičky napríklad zelenej farby a k tomu elegantná kožená kabelka hnedej farby. 

Ako by ste ju nosili vy?

 Foto: Michal V. KŘEPEL









Top a sukňa: MargiFashion, Sandále a kabelka: Gino Rossi

You May Also Like

4 komentářů

  1. krásne si to zladila :) ja sa asi tiež radím medzi tých lenivších a uprednostním šaty :P ale nebolo tomu tak vždy !

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tohle je těžká otázka, dřív jsem nebyla ani pro šaty ani pro sukně, teď se to docela změnilo a mám je čím dál raději. Ale asi mám radši šaty než sukně :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vůbec nechápu, že jsem přehlédl tento fascinující outfit. Skvělá kombinace! A vůbec nechápu, proč ženy nenosí tento typ obuvi na klínku. Dělají dokonalé nohy a zároveň jsou praktické oproti jehlovým podpatkům.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.