ŽIVOT ŠELMY

by - štvrtok, apríla 18, 2019


„Vzťahy sú ako prechádzka parkom, jurským parkom!“ znelo z televízie. „Aké výstižné!“ zasmiala som sa. Táto myšlienka by sa dala skvelo aplikovať aj pre život ako taký. Veď koľkokrát sme si povzdychli a povedali „Život je boj!“ Každý deň sa ocitáme v džungli zvanej život, kde bojujeme ako šelma či už v práci, doma s partnerom či deťmi. Táto džungľa nám ponúka svoje krásy, kde sme obklopení zeleňou, kvetmi ... no musíme byť v neustálom strehu. Nikdy nevieme či za tým krásnym kríkom nestriehne predátor. 

Určite ste to už zažili aj vy. Stojíte tvárou tvár „boju“ a už vopred viete, že protivník je silnejší než vy. Tento boj nemáte šancu vyhrať. No i napriek tomu do toho idete a nehodláte sa len tak vzdať. Bojujete ako šelma, no napriek tomu boj pre vás končí prehrou. Odchádzate doráňaní. Za pár dní, týždňov či mesiacov sú rany zahojené a vy zisťujete, že daná prehra bola pre vás víťazstvom ... 


Skokom leoparda

Pre každú šelmu, ktorá sa nevzdáva je tu trend zvieracích vzorov, o ktorom som písala v minulom článku. Verím, že som vás ním inšpirovala a dnes ste už aj vy vystrčili „drápky“ pravej šelmy. Ja aspoň takto trochu v členkových topánkach s leopardím vzorom. Niekedy stačí naozaj málo. 

Tie sú ako stvorené k okrovo žltým šatám z jarnej kolekcie MARGIFASHION. Žltá farba pôsobí ako životobudič. Jej sýty odtieň dodá radosť do každého všedného dňa. Šaty sú veľmi ženské a tiež zvodné vďaka hlbokému výstrihu. Ja som si pod šaty obliekla tielko, ktorého výstrih je lemovaný čipkou. Tá spoza výstrihu len zľahka vykukuje a mne dodáva pocit zvodnice. Šaty majú voľný strih, čím sú veľmi pohodlné. V tomto prípade som ich však prepásala opaskom s výraznými prackami. Schmatla kabelku a zvesela vybehla do džungle veľkomesta. 

Foto: Michal V. KŘEPEL (@mikczech_foto)











Šaty: MARGIFASHION, Topánky a opasok: Zara, Kabelka: Calvin Klein, Slnečné okuliare: Ralph Lauren

You May Also Like

7 komentářů

Používa službu Blogger.