Waiting for the spring ...

by - nedeľa, februára 03, 2013



Aj keď na jar si budem musieť ešte nejaký ten mesiac počkať, tento týždeň ma počasie milo prekvapilo. Ráno som si pomaličky vykračovala do práce a vychutnávala si pocit prichádzajúcej jari. Aj keď to trvalo len pár dní, bolo to veľmi príjemné. 
V sobotu už tak pekne nebolo, napriek tomu sme sa s priateľom vybrali na prechádzku do môjho obľúbeného parku tu v Prahe, Grébovky. Obliekla som si čierny klasický flaušový kabát, čierne legíny, vysoké kožené čižmy a môj nový guľkovaný top z dielne MargiFashion, ktorý som vám chcela ukázať už dlhšie. Doteraz na neho nebola veľmi príležitosť. Ako riešite fotenie outfitov v tejto kose? Ja som na pár minút zhodila kabát, aby vznikli tieto fotky. Potom sme zašli do najbližšej kaviarne, aby som sa zahriala :)










Jacket: MargiFashion
Bag: ALDO
Boots: Tamaris

You May Also Like

9 komentářů

  1. Hi! I love this outfit! I love the nail color and the watch!

    www.alwaysfashiongirl.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je moc zajímavý top..:) Líbí se mi a s psaníčkem a tak celkově hezky kooperuje. Pochvala.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V této zimě se outfity fotí opravdu špatně.. Moc ti to sluší a zamilovala jsem si tvé psaníčko :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne ... tomu psaníčku som proste neodolala :)

      Odstrániť
  4. I love this look , I'm a great fan of over the knee boots, your so chic and perfect with this dress . Nice inspiration of 70's style !

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.