Birthday present

by - streda, marca 06, 2013



Aj keď je môj blog o móde, tvorbe a outfitoch rozhodla som sa, že dnes urobím výnimku. A to z jediného dôvodu. Dnes som si vybrala svoj narodeninový darček, ktorý som dostala od kamarátiek Lenky, Inny a Anny, ktorým týmto ešte raz veľmi ďakujem. Bol ním kurz líčenia Asociace vizážistů a stylistů ČR.

Tento kurz môžem iba odporučiť. Vizážista Petr Lukeš nás podrobne oboznámil o tom aký make - up máme zvoliť, ako ho správne naniesť, aké štetce k tomu použiť. Ako vytvoriť dokonalé denné líčenie, ktoré vydrží celý deň. Tiež to, ako jednoduchými ťahmi vytvoriť z denného líčenia večerné, príp. na party. Zistila som, že niektoré veci som robila fakt blbo a to už nehovorím o pomôckach, ktoré som používala. Hneď po kurze som ich odložila tam, kam patria. Do koša :D.

Veľmi motivujúca bola ukážka líčenia na modelke. Na prví pohľad to vyzeralo veľmi jednoducho, aspoň mne sa to zdalo. Potom keď som to mala praktikovať na sebe sa mi to už tak ľahké nezdalo. Chce to prax a tiež poriadnu dávku trpezlivosti. Hlavne čo sa génových liniek týka. Tie mi fakt nejdú.
Bohužiaľ nemám žiadnu fotku výsledku mojej práce. Môj fotograf a priateľ v jednej osobe je na služobke a fotenie odrazu v zrkadle to nemusím. Prikladám fotku krásne nalíčenej modelky (a tiež vizážistky) z kurzu. Takže v budúcom príspevku už budem aj ja krásne a takmer profi nalíčená ;)


Zdroj obrázkov: AVS



You May Also Like

0 komentářů

Používa službu Blogger.