MargiFashion Style

by - nedeľa, apríla 21, 2013




Vždy som rada nakupovala. V poslednej dobe ma nakupovanie unavuje. Oblečenie ako som už mnohokrát spomínala si nechávam šiť na tom nejlepšom mieste, u mojej maminy. V poslednej dobe čoraz viac mojich kamarátiek nakupuje cez internet. Nechápavo som nad tým krútila hlavou. Ok, daná vec je na obrázku pekná, ale veď si na to nemožem šáhnuť a hlavne ani neviem či mi to bude sedieť. Internetové obchody preto pre mňa boli dosť dlhú dobu out. Až teraz som sa nechala nahovoriť a predsa len som to skúsila. Mojou prvou kúpov boli topánky United Nude a kabelka od Made in Italia. Niečo málo som si o značke UNITED NUDE prečítala a topánky som sa rozhodla kúpit. Takýto dizajnérsky kúsok vo svojom botníku ešte nemám. Konečne dorazil balíček od Stilaga a bola som veľmi milo prekvapená. Lodičky aj kabelka vyzerali rovnako ako na obrázku, boli zabalené v originálnej krabici.
Dnes mám na sebe úpletové šaty z dielne MargiFashion, ktoré som dostala ešte k Vianociam. Strih, ktorý mamina zvolila je super, krásne tvaruje postavu. Majú trojštvrťový rukáv a v zadu ozdobný zips. Na šaty som nahodila čiernu koženú bundu od Manga, do ruky červená kabelka a nohy čierne lodičky.
Nakupujete cez internet, alebo dávate prednosť kamenným obchodom? Napíšte mi Vašu skúsenosť.










Dress: MargiFashion
Leather jacket: Mango
Shoes: United Nude (Stilago)
Bag: Made in Italia (Stilago)

You May Also Like

39 komentářů

  1. Very interesting and beautiful dress!!¨




    pashionality.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hi sweetie!
    thanks for passing by my blog!
    lovely post!
    sure we can follow each other, i am already following you.
    i wait for u!
    xxx
    www.themidniteblues.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. You have very nice blog, I like your style :)
      Followed back!

      Odstrániť
  3. What a gorgeous and unique dress. Love that backdrop as well.
    Following you already. :)
    Daphne.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. amazing mix of pattern and print on that dress!! plus, i love that red tote!!

    Click me for my NEW BLOG!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. i love your outfit, especially your bag and shoes...the hell is amazing!
    I started to follow your blog...it's so nice!

    www.blackstarstyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. That dress is LOVELY!

    Of course I would love us to follow each other, I've followed you so now it's your turn!

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nice blog. Would you like to follow each other? Let me know. Have a nice day. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mamina je skutočne šikovná, šaty sú úžasné a rovnako aj tebe to svedčí:)

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Linda ... odkážem mamine, bude mať radosť :)

      Odstrániť
  9. Super krásne šaty aj lodičky, si krásna a ďakujem za pekné komentáre na mojom blogu a aj za sledovanie, nemôžem Ťa nesledovať tiež, pretože máš krásny blog :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tvojej maminke patrí môj veľký obdiv! :)
    Šaty sa Ti neskutočne hodia a krásne si to doladila.
    Akurát som teraz našla tvoj blog a je vážne skvelý, určite sa tu budem rada vraciať! :)
    Ak chceš pozri sa na môj blog, urobí mi to nesmiernu radosť, pretože som akurát začala.
    MaryHvizdáková

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, to ma veľmi teší :)
      Veľmi rada navštívim tvoj blog :)

      Odstrániť
  11. Strašně moc ti to sluší! Ta kabelka a boty jsou dokonalé a šaty ještě lepší. Vážně se mamce moc povedly. Ten střih ti sedí skvěle.:)
    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc hezká kombinace :)))
    Prijd se mrknout take ke me budu rada :)

    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. this dress is awesome!!!

    xoxo
    Ivy & Jess
    http://cinderellaundsnowwhite.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Cute outfit! I love the red backdrop that matches your outfit!

    xoxo,
    Suzie Q
    www.StyleCueBySuzieQ.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. lovely! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. vyzeráš úžasne!
    s nakupovaním úplne súhlasím, cez internet to nie je ono a veci v kamenných obchodoch ma prestávajú baviť. radšej si užijem niečo, čo môjmu šatníku chýba a po čom moje srdce túži a hlavne to, čo nedokážem nájsť v normálnom obchode za rozumnú cenu...
    inak, ak sa smiem opýtať, látka tých šiat je pôvodne takto krásne "spojená" alebo sú to určité kusy látok spojené a zošité dohromady? :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne Kejmy :)
      Nie látka je takto kúpená. Je to úplet a na ňom je zamatová potlač ...

      Odstrániť
  17. Love this dress! Thanks for stopping by my blog, wanna follow each other/

    WWW.ROXTHEFOX.COM

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.