3D floral dress

by - streda, júna 11, 2014


K tematike svadby sa ešte v niekoľkých príspevkoch vrátim. Uvidíte, ako šaty vznikali, samozrejme nebude chýbať ani inšpirácia a tiež obľúbená téma vlasy a make-up. Tiež vás čaká malé prekvapenie, ale to prezrádzať nebudem. Je toho naozaj veľa tak dúfam, že sa tešíte.

Dnes sa vrátim späť k téme leto a letné šaty. V nedeľu som sa totiž vrátila z dovolenky, kde som pre vás nafotila nové šaty, ktoré pribudli v mojom šatníku. Ako som už spomínala v príspevku Inspiration - Summer dress objednala som si nádherné látky na stránkach Evotex. Prvé, ktoré dnes vidíte sú z ľahučkého šifónu, na ktorom sú našité lupienky. Táto 3D látka si ma absolútne získala a okamžite som sa do nej zamilovala. Kvietky, ktoré vidíte na rukávoch boli súčasťou bordúry. Tá tvorila cca. 40 cm látky, zvyšok bol hladký šifón. Šaty z kvetinových 3D látok mali v novej kolekcii jar/ leto 2014 tiež Ralp Lauren, Elie Saab, Blumarine a mnohý ďalší (Inšpirácia na Pitereste). 

Väčšinou sa lupienky a kvetiny objavovali na sukniach, no ja som sa rozhodla inak. Z bordúry mamina vystrihla rukávy a zvyšné kvietky sme ponechali na sukni. Keďže mám úzke ramená rada nosím riasené rukávy, preto som si hovorila, že by to mohlo byť dobré. No a ako inak som veľmi spokojná. Mamina šaty ušila na jednotku, aj keď sa s nimi trošku natrápila a na teplé letné dni sú ideálne. Šaty som prepásala tenkým čiernym opaskom a na nohách mám nové úžasné sandále, ktoré som si objednala na Stilagu.








Dress: MargiFashion
Shoes: Stilago
Glasses: Ralph Lauren

You May Also Like

15 komentářů

  1. Krásné, nežné, romantické a doladené do posledného detailu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem za krásny komentár Ani. Mám radosť, že sa páčia :)

      Odstrániť
  2. nádherné, elegantné skvostné. To sú šaty pre elegantnú dámu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem. Mám z nich naozaj veľkú radosť :)

      Odstrániť
  3. Zo šiat som úplne padla na kolená.... sú nádherné a Ty si v nich rozkošná! :-)
    Pozývam Ťa na nový príspevok:
    http://www.katharine-fashionisbeautiful.blogspot.sk/2014/06/fault-crop-top.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma veľmi teší! Mňa tá látka úplne dostala a chcela som, aby šaty z nej boli jedinečné :)

      Odstrániť
  4. Hello Margi,
    Thanks for your lovely comments! I'm now following you on GFC too!
    Your dress is exquisite!!! <3
    Kisses,
    Tany et La Mode

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šaty ako šperl!! Klobúk dole, ešte aj topánky dokonale zladené :)
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár. Veľmi ma to teší, že sa šaty páčia. Mám z nich naozaj veľkú radosť a som na ne pyšná :)

      Odstrániť
  6. nadherne saty, uplne mi vzaly dech :)) a ty fotky? dokonalost, hned bych taky jela k mori :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem za milý komentár Michaela. Mám veľkú radosť, že sa šaty páčia :)

      Odstrániť
  7. Tieto šaty sú fakt krásne, si šikovná a páčia sa mi aj topánočky. ;)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.