Absolutely fabulous t-shirt

by - sobota, júla 12, 2014


Bolo mi povedané, že by som si konečne mala kúpiť "normálne" topánky. Pod pojmom normálne sa vraj rozumie pohodlné topánky, v ktorých sa dá chodiť. Ja mám pre podpätky a topánky obecne slabosť a tak som nenamietala. Do môjho botníka tak pribudli tieto pohodlné sandále značky Bronx. Sú kožené a majú len nízku platformu, takže aspoň niečo. Na dnešnú prechádzku do parku boli ako stvorené. 

Na sebe mám tiež moju obľúbenú zelenú sukňu, ktorú mi mamina šila asi pred štyrmi rokmi. Mám ju veľmi rada a nevadí mi ani fakt, že ma rozširuje. Má úplne skvelú farbu a tiež zaujímavý strih. Väčšinou ju nosím v kombinácií s bielym tielkom a k tomu farebné - žlté lodičky a mohutný náhrdelník, ktorý mám zo Zary. Pre dnes som sa rozhodla pre trochu inú kombináciu, a to čierne tričko s nápisom. Celkový outfit som doladila striebornými doplnkami, keďže na sandáloch a tiež na kabelke je strieborné zapínanie. Tiež mám nové vlasy. Nechala som si ich skrátiť asi o 20 cm a vybrala som výraznejšiu farbu. Čo hovoríte na môj dnešný outfit?






Skirt: MargiFashion
T-shirt: Diva Charms (Stilago)
Sandals: Bronx
Bag: Cate Gray (Humanic)
Glasses: Ralph Lauren

You May Also Like

9 komentářů

  1. Ta druha fotka je super nadherne vlasy ta farba krasneee

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera. Sukýnka je úžasná, moc se mi líbí její barva i střih. Velká poklona mamince :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Překrásná sukně, moc hezky jsi to zkombinovala :) a ta barva vlasů ti neskutečně sedne, jsi fakt moc krásná!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ta sukně je nádherná!:) také potřebuji nové sandály! hrozně rychle se mi totiž boty ničí, nikdy mi nevydrží déle než jednu sezónu:P

    www.Lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za milý komentár Petra. Ja mám doma boty, ktoré nosím už štvrtú sezónu a stále držia :)

      Odstrániť
  5. Lovely!
    love the look! especially the skirt!
    you have a really great blog which I happily follow :)

    I invite you to check out mine:
    http://lilusvoyage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.