A dress like a jewel

by - štvrtok, novembra 13, 2014


Minulý týždeň som s zúčastnila druhého ročníka Blogerka roku, ktorý sa konal v hoteli Boscolo v Prahe. Bohužiaľ môj fotograf a manžel v jednej osobne ma na tejto akcií nesprevádzal, takže nemám žiadnu fotku (ak teda  nepočítam tie nevydarené selfi v mojom mobile). Chcela som vám ukázať moje nové šaty, ktoré som si na túto príležitosť nechala ušiť. Mamina to znovu zvládla na výbornú a šaty mi krásne sedia i bez skúšania. Článok som nazvala "Šaty ako šperk", pretože si myslím, že tieto šaty doslova šperkom sú. 

Látka pochádza znovu z predajne Evotex. Jedná sa o čierny zamat, na ktorom sú vyšívané drobné čierne flitre. Zamatu sa báť nemusíte, nie je hrubý a na takéto spoločenské šaty je ako stvorený.  Navyše je elastický, takže sa krásne prispôsobí postave. Keďže je látka veľmi výrazná, zvolila som veľmi jednoduchý strih. Je to taká moja klasika, v ktorej sa cítim najlepšie. Úzke puzdrové šaty siahajúce pod kolená, krásne vytvarujú postavu. Ja osobne nemám veľmi rada výstrihy, preto je tento lodičkový pre mňa ideálnou voľbou. Vzadu len veľmi jemná slzička, ktorá siaha tesne nad podprsenku. Doplnky som volila už veľmi striedmo. Musím sa priznať, že mi dali poriadne zabrať. Dosť som sa bála, aby som nebola prezdobená. Na poslednú chvíľu som si kúpila kabelku, so striebornou aplikáciou. Samozrejme aj moje šperky (náušnice a náramok) som zvolila strieborné. 

Čo sa samotnej akcie týka, bolo to skvelé. Som veľmi rada, že som mala možnosť tam byť a stretnúť mnoho úžasných blogeriek, ktorých blogy sledujem už nejakú dobu. Večer som strávila v príjemnej spoločnosti mamičiek Terky a Alice. S Terkou som pred niekoľkými mesiacmi spolupracovala, takže som sa veľmi potešila, že sme sa mohli znovu stretnúť. Taktiež som sa zoznámila s Ejvi a Olgou, s ktorými sme si príjemne pokecali. Kiež by takýchto akcií bolo viac ... O tom, kto vyhral sa môžete dočítať na oficiálnej stránke Blogerky roku.







Dress: MargiFashion
Bag: Aldo
Shoes: United nude (Stilago)

You May Also Like

16 komentářů

  1. Moc pěkné šaty a sluší ti =)
    A kde je to focené?

    Fajn den,
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne za milý komentár Michael.
      Fotili sme v parku Grébovka (Havlíčkové sady). Je to nádherné miesto. Vrelo doporučujem :)

      Odstrániť
  2. Skutočne prekrásne šaty, a môže sa ísť do divadla.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné šaty, a vypadáš v nich dokonale, trošku jako zlá královna :D (to je ode mě pochvala, miluju vypadat "zle") :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár Petra.Tak to beriem :D
      Máš pravdu v tom, že zlé královné mnohokrát vyzerajú lepšie ako hlavná hrdinka. Presne ako to bolo vo filmoch Mirror Mirror s Juliou Roberts či Maleficent s Angelinou Jolie

      Odstrániť
  4. Škoda,že jsi se neumístila i ty.Tvoje oblečení je vždy naprosto dokonalé a elegantní.A před maminkou smekám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Sofie. Ja si tie moje selfíčka väčšinou nechávam pre seba ... možno nabudúce :)

      Odstrániť
  5. Tvá mamina je borka! :D Ale ne, vážně, šaty jsou perfektní. :)

    HAIR IN DA STREET

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Stunning dress!!!
    You look so classy and stylish :)

    www.porcelanna.pl

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Luxusné šaty! Si v nich prekrásna ;)
    http://www.lipsticksjungle.com/2014/11/ootd-checked-coat.html

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.