Summer wedding look

by - pondelok, augusta 17, 2015


Dnešný článok som sa rozhodla venovať téme SVADBA. Svadba je nádhernou udalosťou nie len pre  zamilovaný pár, ale tiež pre najbližšiu rodinu a priateľov. Posledné dva roky slovo svadba skloňujem pomerne často. Pred dvoma rokmi to bola svadba môjho brata, pred rokom tá moja (moja svadba) a tento rok som mala možnosť byť na ďalších dvoch svadbách. Každá takáto významná udalosť si vyžaduje i patričné oblečenie, teda šaty. Chlapi to majú pomerne dosť jednoducho. Čapnú oblek, vyžehlia košeľu, uviažu kravatu a môže sa ísť. My ženy to máme "zložitejšie".

Vybrať správne šaty dá niekedy poriadne zabrať.  Niekoľkokrát som si na svadbe všimla rozdielnosť typu a štýlu šiat jednotlivých hostí. Niektoré dámy siahajú róbach akoby šli na ples, iné zas volia šaty až príliš ležérne, nehodiace na  takúto udalosť. Podľa čoho si máme teda zvoliť správnosť šiat? Moja voľba šiat sa odráža od ročného obdobia, v ktorom svadba prebieha. V jarnom či letnom období siaham po ľahkých vzdušných materiáloch a svetlejších farbách. V tomto období sa hodia i kvetované potlače. V jaseni či zime sú to hrdšie materiály ako zamat, brokát, atlas a podobne. Z farieb prevládajú tmavo modrá, zelená, ale i červená. Ja osobne s snažím vyhýbať čiernej farbe. Ďalšími faktormi je miesto, kde svadba bude prebiehať. Ideálne je sa spýtať mladomanželov na to, akú svadbu plánujú. V každom prípade by sme nemali zabúdať na to, že hlavnou hviezdou by mala byť nevesta. Nesnažme sa preto upútať na seba viac pozornosti, než by to bolo potrebné. Vrcholom drzosti je podľa mňa obliecť si dlhé biele šaty. 

Minulú sobotu som bola na svadbe bratranca. Keďže tieto dni nás potrápili extrémne vysoké teploty, zvolila som šaty z jemného hodvábneho materiálu s kvetovanou potlačou. Šedé šaty na jedno rameno sú elegantné a na letnú svadbu podľa mňa ideálne. Na svadbe som k nim zvolila čierne lodičky na vysokom podpätku a čiernu listovú kabelku. Vlasy som si učesala do ležérneho drdola. Tieto fotky vznikli ešte v predstihu v Prahe a vďačím za ne talentovanej fotografke Petre Veselej. Aká je podľa vás správna voľba šiat na svadbu? Napíšte mi. Teším sa na vaše názory :)









Dress: MargiFashion, Shoes: Guess, Bag: Furla, Watch: Michael Kors, Earings: Iam

You May Also Like

15 komentářů

  1. nice!
    ___________________
    fashion-blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šaty jsou nádherné a k tomu ta kabelka...wow...úžasná. Nádherně si jednotlivé kousky zkombinovala, sluší ti to moc.

    Radu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem kráse Radu. Teší ma, že sa šaty a celkový outfit páči :)

      Odstrániť
  3. No tak biele šaty sú určite tabu, a podľa mňa aj čierne hlavne ak si ich oblečú mladé slečny tak mi to príde strašne ľúto, svadba je radostná udalosť a čierna je skôr takou smútočnou farbou. Ja volím vždy šaty krátke, dlhé nie pretože jednak nie som tak vysoká, aby na mojej postave vynikli a jednak by som ich potom nikdy nikam nevzala a mať šaty len v skrini nepotrebujem. A preferujem sýty a živé farby, tiež sa snažím prispôsobiť sa obdobiu, v ktorom svadba prebieha a ešte aj tomu, či som hosť z rodiny alebo len taký menej významný. Naposledy som mala cyklaménové šaty áčkového strihu s vlnenou sukňou, prestrihnutým pásom zdobeným kamienkami a bolo skvelo. Zvyčajne volím áčkové šaty, pôsobia žensky a na moju postavu sa vynikajúco hodia. To už asi každý vie podľa seba čo mu najviac pristane a to treba na svadbe vytiahnuť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár Janka. Vidieť, že presne vieš, aké šaty sa Ti hodia a čo je vhodné zvoliť na svadbu :)

      Odstrániť
  4. Černá a bílá by mezi hosty měla být zakázaná..platí i pro pány! Nejsme na pohřbu ani u maturity.Byl jsem na svatbě asi po 15 letech. Překvapilo mě, co si některé (a někteří) jsou schopni na sebe vzít až tak moc, že nejspíš na tu naši budu schvalovat společně s pozvánkou i outfity svatebčanů =D
    Zpět k tobě..moc krásné šaty, ideální na letní událost! A doplněné o pěknou kabelku a lodičky =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár Michael. Veľa ľudí si to bohužiaľ neuvedomuje, alebo si možno myslia, že je to takto v poriadku. Aj keď v prípade čiernej farby sú isté výnimky ...
      Na svojej svadbe som najprv uvažovala nad tým, aby družičky boli zladené do jednej farby. Nakoniec som to vzdala. Nie je jednoduché vybrať farbu, ktorá by sedela všetkým ženám.
      Teší ma, že sa Ti moje šaty a celkový outfit páči :)

      Odstrániť
  5. Práve nedávno sme boli na svadbe a chcene / nechcene sme po x-tej skleničke šampanského skĺzli k obzeraniu rób prítomných... Ako sama hovoríš, niekto to berie príliš vážne, iní to majú až moc "na háku". Podstatné je nájsť rovnováhu medzi tým, v čom sa človek cíti dobre a tým, čím dá najavo svoju podporu niekoho "špeciálnemu" dňu :)

    Myslím, že tebe to skvele vyšlo + posledná fotka je mega!

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si ani nemusím dať pohárik vína, aby som obzerala šaty na svadbe či inej události. Mám pre to jednoducho slabosť :D
      Niektoré dámy slúžia ako skvelá inšpirácia, iné k zamysleniu či námetu na nový článok na blogu. Ako píšeš, všetko je o rovnováhe. Nájsť to, čo nám sedí a zároveň to vyzerá dobre.
      Ďakujem za Tvoj názor a milé slová. Za fotky ďakujem skvelej fotografke Petre :)

      Odstrániť
  6. Šaty sú naozaj krásne ale čo mňa zaujalo sú tie náušnice, sú neskutočné :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Love the purple accessories!! The dress is also so beautiful on you!

    Lauren
    Blame It On Barneys
    www.blameitonbarneys.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ach, tie šaty sú nádherné! a, inak, nesmierne ti pristanú odtiene fialovej! :).

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o novú DEICHMANN KABELKU, ktorá sa práve koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.