New Year in Albania

by - streda, januára 06, 2016


Prvý tohoročný outfitový príspevok pochádza z Albánska, kde som oslávila príchod nového roku. Asi to vyzerá dosť bláznivo, vzhľadom k tomu, ako počasie vonku vládne. Zo Slovenska mi rodina hlási ukrutné teploty okolo -14°C, do práce sa brodím snehom a teraz vám tu ukazujem outfit v koženke. 

Je to len pár dní čo som sa vrátila z Albánska, kde som si užívala slnko, krásnu modrú oblohu a teploty okolo +15°C. Bolo to naozaj veľmi príjemné a jediné čo pripomínalo vianočné sviatky a príchod nového roku bola svetelná výzdoba mesta. Musím povedať, že sa im naozaj vydarila. Chystám pre vás príspevok, kde vám to všetko ukážem. Ponaučila som sa z minulých rokov a tento rok som si do kufra pribalila koženú bundu, ktorú som počas prvých dní využila. Potom sa už ochladilo a na rad prišiel kabát.

Každodenným rituálnom Albáncov je návšteva kaviarni. K tejto tradícií, alebo lepšie povedané záľube som sa veľmi rýchle prispôsobila. Každý deň som si vychutnávala kávu buď v príjemnej kaviarni a tiež vonku na terase. V Albánsku sú totižto i v tomto období všetky terasy otvorené a mnohokrát doslova preplnené. Outfit, ktorý vám chcem dnes predstaviť som mala na sebe počas jedného z dní, kedy sme sa vybrali na kávu a omrknúť vianočné trhy. Na sebe mám koženú bundu, cez ktorú som si prehodila vlnený šál, ktorý som si túto zimu veľmi obľúbila. Ten mi krásne ladila s rolákom olivovej farby a tiež denimovou sukňou z našej prvej kolekcie (tú nosím momentálne najčastejšie). Do pásu si dávam vždy rôzne opasky a tentokrát som vyskúšala tento zavinovací so strapcami a musím povedať, že som s výsledkom bola spokojná. Na ušiach sa mi lesknú náušnice z e-shopu DCSN decision. Ako hodnotíte môj dnešný outfit vy a ako ste oslávili príchod nového roku?






Ak sa vám náušnice zapáčili, môžete si ich objednať na e-shope DCSN decision. Navyše ak zadáte kód margifashion, získate zľavu 20 %


Denim skirt: MargiFashion, Turtleneck: Lindex, Leather jacket: Mango, Scarf: Primark, Bag: Guess, Shoes: CCC, Sunglasses: Ralph Lauren, Earings: DCSN decision

You May Also Like

7 komentářů

  1. tartan <3

    ____________________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No však ono ani v na Moravě nebylo před Vánoci o moc méně stupňů =). Ale jsem rád, že jsme se dočkali i toho sněhu..zima bez něj by nebyla moc zimou..
    A na rituál s kavárnou bych si rychle přivykl taky..ojoj..klidně i v Praze, jen by to znamenalo vstávat alespoň o půl hodiny dřív a to se nejen mě nějak nechce =D
    Btw., perfektní šál! A vlastně celý outfit ;)

    PS: Kdy zase zajdem na kávu? ;)
    Michael
    Vyhraj Nikon D5500

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš pravdu. Aj v Čechách bolo extrémne teplo. Ja som 23.12 bola s kolegami na obede a vyzeralo to ako v jari :D
      To máme spoločné. Ja a ranné vstávanie to je nekonečný príbeh.
      Kafe dohodneme čoskoro ;)

      Odstrániť
  3. teším sa na fotky z Albánska a chválim ti šál je krásny :)
    www.simplytheblog.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Viki. Článok bude čoskoro, tak dúfam, že sa bude páčiť :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.