Béžová je nová čierna

by - sobota, mája 14, 2016


Vždy keď je v móde niektorá z farieb, je označovaná ako nová čierna. Čierna farba je považovaná za neutrálnu farbu a u mnohých patrí k najobľúbenejším. Sú ženy, ktoré dokonca ani inú farbu nenosia, pretože ju považujú za svoju istotu. 

Túto sezónu považujem za novú čiernu béžovú farbu. Neutrálna farba, ktorá sa skvelé hodí k čomukoľvek. Platí to v prípade topánok, kabeliek či saka alebo kabátu. Pred časom som si kúpila béžové lodičky, na ktoré nedám na ne dopustiť. Dokonale nahradia akúkoľvek farbu a dokážu outfit krásne prepojiť. O tom som sa presvedčila i na vlastnej koži, keď som pred časom pri jednom z fotení zabudla pripravené lodičky. Jediné, ktoré som tak mala boli béžové a poviem vám, úplne to stačilo. 

MargiFashion už nie je len názov blogu, ale tiež značka oblečenia, ktoré vytváram spolu s mamou. Pravidelne prinášame limitované kolekcie, ktoré sú 100 % handmade a každý kúsok je ušitý na mieru. V našej aktuálnej ponuke okrem iného nájdete neutrálne béžové saká - krátke a tiež dlhé. Do konca mesiaca, tj. 31. 5. máme na vybrané modely zľavu 15 %. Určite zavítajte na Facebook MargiFashion, kde taktiež uvidíte niečo málo z letnej kolekcie, ktorú predstavím už čoskoro.








Béžové sako: MargiFashion, Nohavice a top: MargiFashion, Náušnice: MARNI., Slnečné okuliare: Ralph Lauren, Kabelka a hodinky: Michael Kors, 

You May Also Like

23 komentářů

  1. Celý outfit ma zaujal, krásne sako, blúzka a nohavice. A tie náušnice sú božské! Už dlhšiu dobu si na ne robím zálusk :).

    Vladies ❤

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Vladies. Mám radosť, že sa outfit páči. Tieto náušnice sú fakt klenotom :)

      Odstrániť
  2. krásny jarný outfit, nohavice sú skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pokaždé jsi pro mne skvělou inspirací.Vždy elegantní,střízlivé,ale v žádném případě ne nudné.Prostě nádhera!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásne slová Sofie. Veľmi si to vážim :)

      Odstrániť
  4. Bezvadná kombinace. Moc se mi líbí kalhoty :)

    Radi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Radi. Nohavice mám v šatníku už tretím rokom, ale stále majú rovnaký úspech :)

      Odstrániť
  5. Milá Janka, Tvoj blog bol v minulosti ozaj blog, bohuzial od určitého času sa stal priestorom pre reklamu kolekcie Tvojej mamky. Nie že by nebola pekna, prave naopak, ale už to nie je taky klasický modny blog o Tebe, ale len o dalsej a dalsej kolekcii zo salónu Tvojej mamky. A čo Ty, ako sa máš, čo robis, čo Ťa inspiruje, čo Ťa teší, čo hnevá ...? To mí na Tvojom blogu od určitého času naozaj chýba... Škoda ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem za komentár. Musím priznať, že máš pravdu. Túto skutočnosť som si už aj sama uvedomila a premýšľala som, že je na čase s tým niečo urobiť. Preto som rada, že si mi napísala a upozornila ma na to. Na druhej strane moja myšlienka pri zakladaní tohto blogu bola taká, že tu chcem prezentovať hlavne vlastnú tvorbu, ktorá vzniká v salóne mojej mami. Blogov, ktoré prezentujú komerčné značky je mnoho a ja som sa týmto chcela odlíšiť a priniesť niečo trochu iné. Každopádne to nemení fakt na tom, že by som mala zmeniť uhol pohľadu pri písaní. Takže čo ma teší, či hnevá, kde hľadám inšpiráciu prezradím postupne v nových príspevkoch :)

      Odstrániť
  6. Krásný outfit! Moc ti to sluší. Sako je opravdu skvělé. Ráda bych si nášnice koupila, ale nenašla jsem gramáž. Mohu se prosím zeptat tebe, kolik asi váží? Já mám už s těžkýma naušnicema problém.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Martina. Sako som si naozaj obľúbila a dokonca ho nosím častejšie ako trenčkot.
      Čo sa týka náušníc sú trošku ťažšie. Pre istotu som ich zvážila a váži 27 g. Každopádne sú vhodné na slávnostnú príležitosť takže pár hodín sa to vydržať dá ;)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.