Víkendové dobrodružstvo

by - pondelok, mája 23, 2016


Tento víkend bol konečne taký, ako som si ho predstavovala. Krásny slnečný a neskutočne teplý. Moje rána počas víkendu vyzerajú tak, že sa nedokážem vyhrabať z postele. Vždy to ospravedlňujem tým, že potrebujem dospať celý týždeň. Ranné vstávanie totiž nie je mojou silnou stránkou. 

Tento víkend bol iný. Zobudili ma slnečné lúče, ktoré ma pošteklil na tvári a nedali mi spať. Uvedomila som si, že v tomto počasí by bol hriech vylihovať v posteli. Navyše ma na pošte čakal balíček, na ktorý som sa už veľmi tešila. Čo v ňom bolo asi už dobre tušíte. Nová letná kolekcia!

Cestou necestou a rovno do poľa

Navyše som mala mnoho plánov, ktoré by som inak nestihla. Chcela som totiž nafotiť hneď dva outfity. Zbalila som teda veci a vybrali sme sa s manželom na výlet. Povedali sme si, že keď nás počas cesty niečo zaujme, proste zastavíme a pustíme sa do fotenia. Čo vám poviem, nemá to so mnou občas ľahké. 

Cestou do Nymburka, to bol plán našej cesty, sme prechádzali okolo zakvitnutého poľa. Netuším, čo je to za rastlinu, ale ten pohľad nás uchvátil natoľko, že sme museli zastaviť. Ani chvíľu som neváhala a skočila som do poľa plného kvetov. Samozrejme lodičky, ktoré som mala outfitu pripravené zostali v aute. Takže dnes bez topánok :) 

Nová čierno biela sukňa s guľkami v záplave kvetov krásne vynikla. Ja viem, že to nie je ideálny outfit na pole, ale povedzte, odolali by ste? Sukňu som doplnila čiernym topom. Počas leta sa čiernej farbe snažím vyhýbať, no chcela som, aby vynikol perlový náhrdelník. Ten pochádza z dielne šikovnej šperkárky Zuzky (LukZu Design). Verili by ste tomu, že sa jedná o ručnú prácu? Zuzka ma pred časom oslovila so spoluprácou a keď som si pozrela jej nádherné náhrdelníky, musela som súhlasiť. K sukni sa krásne hodí, čo poviete?







Sukňa: MargiFashion, Top: MargiFashion, Necklace: LukZu Design

You May Also Like

7 komentářů

  1. Nádherný outfit! Moc ti to sluší. Ten náhrdelník je parádní.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár Martina. Veľmi ma to teší :)

      Odstrániť
  2. wau outfit pekný aj aj to prostredie je celkom inšpiratívne ;)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nečudujem sa, že ste museli zastaviť. Veď to je nádhera a v kombinácii s tvojim krásnym čierno bielym outfitom to je priam dokonalé :) Najviac ma zaujala sukňa:)
    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Opäť další užasný náhrdelník! A velmi sa mi páči aj tá sukna :) A veru teda manžel to s tebou má veselé :-D
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc krasne a na tom poli ty kontrasty barev - parada. Jen mozna bych jeste zvolila nejaky decentni nahrdelnik. Myslim neco takoveto https://www.goldeligius.cz/nahrdelniky-z-chirurgicke-oceli/calvin-klein-nahrdelnik-spellbound-kj0dpp190300.html ale fakt super!

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.