Cestovanie po Albánsku - Tirana

by - nedeľa, septembra 18, 2016


Neviem ako vy, ale ja si vždy obľúbim nejakú konkrétnu vec zo svojho šatníka a tú potom nosím stále dookola. Teda musím sa krotiť, aby so nevyzeralo, že nemám doma nič iné. Kombinujem a vymýšľam rôzne variácie a neviem sa tej danej veci nabažiť. Momentálne tým TOP kúskom môjho šatníka sú tieto modré  nohavice. Milujem na nich úplne všetko – od strihu (sedia ako uliate) až po farbu a detaily (zlaté gombíky s kotvičkou).

Nohavice, o ktorých tu básnim ste mali možnosť na blogu vidieť už niekoľkokrát. Ladila som ich so žltým topom a lodičkami a počas horúcich letných dní som sa na brehu Vltavy prechádzala v námorníckom štýle – v pruhovanom tričku a červenými doplnkami. No a samozrejme nesmeli chýbať ani na dovolenke v Albánsku.

Na potulkách mestom

V hlavnom meste v Tirane som sa "promenádovala" v obľúbených nohaviciach, ku ktorým som zvolila ľahký biely top. Na oživenie outfitu som opäť siahla po šatke, ktorú som uviazala okolo drdolu. Šatková mánia ma totiž držala celé leto. Pred odletom na dovolenku som svoju zbierku topánok ešte stihla obohatiť o nové sandále v neutrálnej béžovej farbe. Priznám sa, že som dosť premýšľala a váhala nad ich kúpou. Nakoniec som za ne veľmi rada - dokonale sa hodia k obľúbenej kabelke a nosila som ich celé leto.

Teraz vás už prevediem mestom:

  • Námestie Skanderbeg - centrum mesta, národné múzeum a socha národného hrdinu Skanderbeg. 
  • Tajvan center - fontána a obľúbené miesto, kde zájsť na kafe. Miesto, kde sa stretávajú mladý ľudia. 
  • Bulvár - hlavná trieda, ktorá bola vybudovaná ešte počas talianskej okupácie Albánska. Pozdĺž nej sa nachádza množstvo dôležitých administratívnych budov, univerzít, bánk a jeden z najkrajších hotelov v meste Rogner.  











Nohavice: MargiFashion, Top: MargiFashion, Kabelka, hodinky: Michael Kors. Sandále: via Humanic, Šatka: Zara

You May Also Like

6 komentářů

  1. veľmi pekné fotky a outfit, no najviac sa mi páči tá šatka, je to také pekné oživenie účesu :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezký outfit! Sluší ti to! Šátek je šmrncovní doplněk.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Martina. Do šatky som sa úplne zamilovala a ako si určite na mojom blogu zaznamenala, počas leta som ju nosila na mnoho spôsobov :)

      Odstrániť
  3. Basic and stylish at same time. Nice choice my dear! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.