Len zelená to môže byť

by - nedeľa, apríla 09, 2017


Farbou roku je zelená, presnejšie GREENERY. Tento odtieň je definovaný ako osviežujúcu, revitalizujúci, symbolizujúci nový začiatok. Je pre nás signálom, že začína jar a my sa môžeme z hlboka nadýchnuť a prebudiť z takzvaného zimného spánku. 

I obchody sa už začínajú postupne zelenať a ponúkajú oblečenie a doplnky v rôznych odtieňoch. „Trendy sú trendy!“ Avšak neplatí, že teraz musíme všetci chodiť zahalený od hlavy po päty v zelenej len preto, že bola vyhlásená farbou roku. U mňa sa táto farba vyskytovala len sporadicky a nedá sa povedať, že by som ju vyhľadávala. I keď máme jednu sukňu, ktorá má u mňa špeciálne miesto a nedokázala som sa jej vzdať ani počas triedenia šatníku pred sťahovaním (stále totiž verím, že sa mi do nej znovu podarí schudnúť). Balónová sukňa sýtej zelenej farby je pre mňa i po rokoch stále výnimočná. 

Sukňová novinka od MargiFashion

Keď sa ku mne po prvý krát dostala informácia o novej farbe roka hneď som si na ňu spomenula a vydala som sa na lov za látkou, ktorá by sa jej aspoň trochu približovala. Nečakala som, že bude tak veľký problém zohnať jednofarebnú látku – príjemnú a ľahkú na dotyk, vhodnú na nohavice i sukňu. Už som to vzdávala a nechcela som žiadnu inú. V tom prišla mama s látkou s bielym podkladom, zelenými a žltými kvetmi a lístkami. Priznám sa, že som o nej najprv nebola na 100 % presvedčená. Avšak nakoniec som súhlasila a dnes som za to rada. Kruhová sukňa je ďalším osviežením mojej sukňovej zbierky. Dnes som ju skombinovala s olivovo zeleným tričkom s nápisom (táto farba sa totiž najviac približovala farbe lístkov na sukni) a koženou bundou. K tomu nechýbajú moje obľúbené telové lodičky a kabelka v podobnom odtieni. Táto dvojka je pre mňa tzv. "must have" a občas si hovorím, že by som sa bez nej už nezaobišla. 










Kruhová sukňa: MargiFashion, Tričko a kožená bunda: Mango, Lodičky: Guess, Kabelka: Michael Kors, Slnečné okuliare: Ralph Lauren

You May Also Like

16 komentářů

  1. Sukňa je fakt pekná, aj tričko sa vcelku hodí, len možno nejaké viac priliehavé. Je to však vec vkusu a každá máme ten svoj štýl.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Janka, veľmi sa teším, že sa sukňa páči. Priznám sa, že som k tejto sukni hľadala niečo trochu iné. V poslednej dobe čoraz viac upúšťam od priliehavých tričiek a dávam prednosť takýmto voľnejším. Nejak sa mi to zapáčilo, ale chápem, že to nie je každému po chuti.

      Odstrániť
  2. Kombinácia sa mi veľmi páči a ide ti to. Ja tiež v poslednej dobe uprednostňujem voľnejšie tričká :) Sukňa je krásna, ja zelenú milujem asi v akomkoľvek odtieni a teda tento outfit je za mňa super ;)

    NITA
    NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani, ten copik som si na Tebe veľmi zamilovala! Mala by si ho nosiť stále, si v ňom veľmi zlatá. :-) Sukňa je krásna a môj názor na ňu už poznáš. Neviem sa dočkať. ;-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kati, ďakujem pekne. Chcela som skúsiť niečo nové. Väčšinou nosím vlasy rozpustené, alebo zopnuté v cope. Teším sa, že má sukňa úspech :)

      Odstrániť
  4. Jéj ďalšia krásna sukňa :) Zelená síce nie je síce moja top farba v šatníku, ale rozmýšľam že jej dám šancu keď už tou farbou roka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Viktória. Som na tom rovnako. Zelená tiež nie je mojou top farbou, avšak podľahla som jej :)

      Odstrániť
  5. Parádní outfit! Moc ti to sluší. Zelená se k tobě hezky hodí. Já po ní také pokukuji. Už mám halenku, ale můj manžel fakt tu zelenou nemusí. Tak ji nosím, když jdu bez něj. Chci si pořídit i další věci, ale opravdu to není kvůli barvě roku. Jen prostě zjišťuji, že mi moc sluší, nejvíce emerald.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Marti. Súhlasím s Tebou, zelená farba Ti naozaj svedčí a to vďaka krásnej farbe vlasov :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.