PREČÍTAJ SI MA

by - pondelok, novembra 06, 2017


Mala som obdobie kedy som veľa čítala, potom nastala doba mobilná a mne akosi telefón prirástol k ruke. V poslednej dobe som opäť objavila kúzlo kníh a cestu do práce a z práce si spríjemňujem čítaním. Vďaka kamarátke som objavila tajomstvo, presnejšie knihu The Secret. Tajomstvo, ktoré som nehľadala, ale jeho objavenie mi pomohlo viac, než som si myslela.

Predtým som sa nikdy nezamyslela nad tým, aký význam a v konečnom dôsledku výsledok majú naše myšlienky. Žila som v presvedčení, že keď si budem stavať takzvané vzdušné zámky a ono to nedopadne podľa mojich predstáv budem len zbytočne sklamaná. Myslela som, že keď sa v duchu pripravím na najhoršie nebudem tak zraniteľná. Mýlila som sa. Živila som v sebe obavy a potom sa čudovala, keď to tak skutočne dopadlo. Knihu The Secret som prečítala hneď dvakrát. Dokonca som si z nej urobila pár zápiskov, ktoré mi následne utkveli v pamäti. Nie, nestaviam si vzdušné zámky, ale už nemyslím na to čo nechcem, ale naopak po čom túžim. A keď príde negatívna myšlienka tak ju hneď zaženiem napríklad príjemnou spomienkou.  

„Základom úspechu je pocit. Pozitívny pocit vedie k pozitívnym myšlienkam. Pozitívne myšlienky k pozitívnym činom. A pozitívne činy k pozitívnym výsledkom.“ First Class

Tajomstvo nových šiat

Tajomstvo týchto šiat je ukryté v ich pohodlí. Sú maximálne ležérne na taký ten lazy day, alebo ak viete, že sa chystáte na veľký obed či večeru. Jednoducho sa môžete najesť do sýtosti, dať si aj dezert a nikde vás nič nebude tlačiť. Ich výhody zaručene ocenia i budúce mamičky.

Mala som za to, že tieto šaty sú nenápadné. Šedá farba vo mne väčšinou evokuje šedú myšku. Nosím ju keď chcem byť nenápadná a príliš na seba nepoukazovať. Bola som milo prekvapená reakciou okolia, keď som tieto šaty mala prvý krát na sebe. Chvála sa len tak na mňa hrnula zo všetkých strán. 














Šaty, kabát: MargiFashion, Členkové čižmy: CCC, Kabelka: Calvin Klein

You May Also Like

7 komentářů

  1. Šaty sú veľmi zaujímavé, nečudo že ti ich všetci chválili :)

    NITA
    NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi dobrý nápad spraviť fotky v noci. Vyzerá to perfektne. Takýto typ šiat hľadám, aj som si dnes jedny skúšala no boli sivé a tá mne veru vôbec nepristane. Tú knihu poznám, tiež som ju čítala a od tej doby sa to snažím praktizovať. Čítala som ju dávno ešte v maturitnom ročníku a trochu mi tie veci pomohli aj pri štúdiu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Janka. I mne sa fotky veľmi páčia. S Michalom je radosť spolupracovať. Čo sa knihy týka, verím, že si v nej každy nájde to svoje :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.