BIELE LETO

by - nedeľa, augusta 04, 2019


Dalo by sa povedať, že biela je farbou začiatku. Čistá strana, na ktorú môžeme napísať či namaľovať svoj vlastný príbeh. A je len na nás aký bude. Či bude farebný a či čiernobiely a tiež to, kto v ňom bude hrať a aká je jeho rola. Biela v sebe ukrýva mnoho symbolík. Je farbou nevinnosti, čistoty či úprimnosti a možno práve preto do nej obliekame dieťa pri krste a rovnakú farbu majú i šaty nevesty. Opäť sa dostávame na začiatok, niečoho nového, krásneho ....

Biela nám dáva neobmedzené možnosti. Je univerzálna a dá sa povedať, že ladí so všetkými farbami sveta. Napriek tomu, že je považovaná za chladnú (často spájaná so zimou), k letu neodmysliteľne patrí. Vďaka, bielym šatám má žena možnosť vyzerať sviežo, veľmi žensky, rafinovane i elegantne. Samozrejme všetko to záleží na zvolenom strihu šiat a tiež materiáli. Biele šaty nesmeli v mojom šatníku nikdy chýbať. Už pred rokmi som jedny také mala a patrili do mojej základnej výbavy a samozrejme nesmeli chýbať na žiadnej letnej dovolenke. Precestovali so mnou pár miest a potom čo doslúžili, som sa rozhodla ich nahradiť novými, ktoré sme zaradili do letnej kolekcie MARGIFASHION.


Na začiatku bola biela ... 

Po tom, čo moje biele šaty doslúžili som si nedokázala leto bez nich predstaviť. Viete ako to býva, keď si niečo obľúbite a odrazu to nemáte. Opäť som sa ocitla na začiatku – predo mnou bola látka, biela ako sneh. Látka, z ktorej som mala možnosť vytvoriť akékoľvek šaty, aké si budem len priať. Príjemný bavlnený materiál, mäkký a vzdušný zároveň. 

Spolu s mamou sme sa rozhodli vytvoriť tak povediac letnú romancu. Šaty, ktoré budú neodmysliteľne patriť k letu. Také, v ktorých prežijete letnú lásku, ale rovnako zvládnete akékoľvek náročné pracovné stretnutie. Šaty, v ktorých sa budete cítiť ako víla a dodajú vám sebavedomie. Šaty sú veľmi pohodlné vďaka voľnému strihu. Ak rady zvýrazňujete pás, stačí ich prepásať opaskom ako som to spravila ja. Véčkový výstrih pôsobí veľmi žensky až zvodne a naopak volány končiace v pásovej línii dodávajú na nežnosti. 

A ako biele šaty nosiť? Ako som už na začiatku spomínala, biela je farbou, ktorá ladí so všetkým. Takže je možné popustiť uzdu fantázii a kombinovať podľa chuti. V poslednej dobe najradšej zostávam pri neutrálnych odtieňoch béžovej. Avšak veľmi rada mám i výraznejšie kombinácie, napríklad so žltou či červenou.

Foto: Michal V. KŘEPEL (@mikczech_foto)










Biele šaty: MARGIFASHION, Sandále a kabelka: Baťa, Opasok: Zara

You May Also Like

3 komentářů

  1. biele šaty sú nadherné :) ale tá farba je moja smrť :D

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. You look absolutely stunning in this dress! The intricate detailing and high-quality fabric make it a showstopper.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.