Fashion Challenge: Coats

by - sobota, októbra 27, 2012



Keď som si dnes na blogu "A Cup Of Style" prečítala o novom Fashion Challenge zameranom na kabáty rozhodla som sa zapojiť. Ten minulý som prepásla a zapojila som sa aspoň pridaním svojho hlasu jednej z kandidátiek. Oplatilo sa mi to a bola som jednou z výherkýň 1000 korunového kupónu Levi's Jeans. Týmto veľmi pekne ďakujem organizátorkám súťaže.

Kabát, s ktorým by som sa rada zúčastnila súťaže  vznikol ešte minulý rok a nechávala som si ho šiť na mieru. Je z vlneného materiálu, s fazónovým golierom, dvojradovým zapínaním a výpustkovými vreckami, zdobený zlatými gombíkmi. Stále ho veľmi rada nosím lebo doslova žiari počas sychravých dní. Dúfam, že sa môj ouftit bude páčiť ...







Jacket: MargiFashion
Jeans: Levi's
Tube scarf: H&M
Shoes: Tamaris
Glasses: Ralph Lauren

You May Also Like

12 komentářů

  1. OMG I cannot believe it is snowing already...I was wearing sandals today :)

    u look great dear :)
    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. naozaj pekný kabátik :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten kabátik je kráááásny! a veľmi ti pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi pekne ďakujem všetkým za milé komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten sveter vyzerá fajn, škoda že ho nevidno spod kabáta :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za koment :). Fotili sme vonku a pri počasí, ktoré bolo to nešlo, ale určite ešte nejaké fotky budú kde bude vidieť ;)

      Odstrániť
  6. Jéj, sneh!
    Krásne fotky a kabátik ti veľmi pristane!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.