Slim fit skirt

by - nedeľa, novembra 25, 2012



 Môj dnešný príspevok je zameraný na úzku sukňu s vyvýšeným pásom, ktorú som si nechala ušiť len nedávno. Na sukňu bol použitý materiál zmes bavlny a ľanu takže sa trochu krčí. Namiesto opasku mamina ušila stuhu zo vzorovaného materiálu, ktorý ju ozvláštnil. Ja som si ju hneď obľúbila a dúfam, že sa bude páčiť aj Vám :).
K sukni som si obliekla modré tričko s riasenými rukávmi a modré pančuchy. Zvolila som tmavohnedé čižmy a svetlo hnedú kabelku, ktorá sa podľa mňa k tejto sukni perfektne hodí. Keďže je už chladno nesmel chýbať flaušový kabát, ktorý ste už na mojom blogu mali možnosť vidieť.







Skirt: MargiFashion
Jacket: MargiFashion
Bag: Guess
Boots: CCC

You May Also Like

8 komentářů

  1. Moc pěkná sukně i kombinace barev! A teď jdu sečíst všechny tvé kabáty, máš jich nějak moc :-))

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Bella. Áno, každý rok pribudne do môjho šatkníka nejaký ten nový kabát. Aj tento rok som si nechala jeden ušiť a už sa ho neviem dočkať :)

      Odstrániť
  2. You look fantastic! I like it so much! : )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna sukňa a páči sa mi kombinácia farieb, že aj pančušky pekne pasujú :)

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Simona ... mám rada, keď všetko spolu krásne ladí :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.