Little black dress

by - nedeľa, februára 24, 2013




Prvé malé čierne sa objavili v roku 1920 a ich tvorcom nebol nik iný, ako módna návrhárka Coco Chanel. Rokmi sa zmenil ich strih a tiež materiál, ale základ ostáva. 
Malé čierne sa považujú na tzv. MUST HAVE v šatníku každej ženy. Každá žena by mala vlastniť aspoň jedny jednoduché, elegantné čierne šaty, ktoré sa dajú použiť na rôzne príležitosti. Či už na denné nosenie - business oblečenie, alebo ozdobené šperkami a doplnkami na večer. 
Ja mám tiež jedny a už niekoľkokrát ma zachránili. Nečakaná udalosť, kedy nie je čas si nechať niečo ušiť, alebo behať po obchodoch. Mala som ich na sebe už niekoľkokrát. Na svadbe bratranca, Vianočnom večierku a tiež na oslave mojich narodenín. Tentokrát som si ich obliekla na Valentínsku zábavu, kde som bola s priateľom a kamarátmi. Zvolila som k ním čierne lodičky, čierne bodkované pančuchy, kabelku od ALDO, ktorú ste mohli vidieť v mojom predchádzajúcom príspevku a zlaté doplnky. 
Máte aj vy svoje malé čierne? Aké sú?









Dress: MargiFashion
Belt: Zara
Bag: ALDO

You May Also Like

2 komentářů

Používa službu Blogger.