New midi skirt

by - nedeľa, mája 11, 2014


Dnes som sa vrátila z domu, krásneho mestečka Bardejov, odkiaľ pochádzajú aj tieto fotky. Momentálne sa snažím  vrátiť späť do reálneho života. Ešte stále som plná emócií a dobrej nálady. Doma som si oddýchla, načerpala silu a priniesla niekoľko krásnych nových kúskov z dielne mojej šikovnej miminy, ktoré vám postupne ukážem. Ako prvá je táto skvelá midi sukňa, ktorú som si zamilovala. Je úplne skvelá a cítim sa v nej fantasticky. Ako som vám už spomínala, tieto typy sukní som už dlhšiu dobu obdivovala na blogu Atlantic Pacific a konečne mám aj ja jednu. Na začiatku som si síce nebola istá, či midi dĺžka sa hodí aj mne, keďže som nižšieho vzrastu. Keď som si ju obliekla, moje obavy boli hneď preč. Aby sukňa vynikla, zvolila som jednoduché čierne tielko, čierne lodičky, koženú bundičku a na krku mám nový náhrdelník, ktorému som neodolala v Zare. Čo vy a midy sukne? Nosíte či sa im vyhýbate?










Skirt: MargiFashion
Necklace: Zara
Leather jacket: Mango
Shoes: United Nude
Bag: Furla

You May Also Like

30 komentářů

  1. Áno, nosím midi sukne a tá tvoja sa mi páči tiež. Inak pekne skombinované. Palec hore. :-)
    Maj sa pekne
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem Katarína. Ja som si tiež midi sukne zamilovala. Budem musieť maminu nahovoriť, aby mi ušila ešte jednu :D

      Odstrániť
  2. Super sukně, ohromně ti to sluší a vážně se k tobe hodí! Navíc se mi strašně líbí bunda i náhrdelník, fakt povedenej outfit!
    www.dombydom.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Love this skirt, I've a similar light pink midi skirt! xx

    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sukna je chutna, pekna farba :-)

    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne! tá kabelka je tam super, celé to tak ´rozbila´ :) si veľmi fotogenická :) pozri aj na našu give away :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. Kabelku som zvolila schávne, aby som celý outfit rozžiarila :). Veľmi rada sa prídem pozrieť

      Odstrániť
  6. Tento outfit ti veľmi pristane, krásna sukňa a náhrdelník! Super. ;) :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem Vladies. Navyše sa v ňom cítim veľmi dobre :)

      Odstrániť
  7. Krásná sukně! Opravdu ti to sluší :)

    http://sisters-hoods.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Really love the skirt and whole outfit! The leather jacket looks great combined with it!
    www.silberinmanelieht.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I love that skirt and purse. this entire look is fantastic.

    xoxo
    www.bowtiesandcaviar.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Great elegant outfit! U really look like LADY)
    And when u smile u shine like a little star)
    Thank u for ur sweet comment!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Děkuji za krásné komentáře. :) Tvůj blog se mi také moc líbí, i tvoje outfity a fotky! Jsem určitě nový follower :)
    Měj se moc hezky.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.