Me and my mom

by - streda, júna 25, 2014


Tieto fotky vznikli na juhu Albánska v prímorskom mestečku Saranda. Po všetkých tých svadbách sme si zaslúžili odpočinok a trochu relaxácie. Navyše už si ani nepamätám, kedy som bola naposledy na dovolenke s rodičmi. Tuším je to trinásť rokov dozadu, možno i viac. Dovolenka sa vydarila akurát, že bola dosť krátka. V ďalšom príspevku vám ukážem viac fotiek z nádherného prostredia a možno aj niekoho z vás inšpirujem.

Tento príspevok je venovaný predovšetkým mojej mame a tiež letným šatám, ktoré pochádzajú z jej dielne. S maminou máme veľmi pekný vzťah, taký skôr priateľský. Spoločne tvoríme a obe nás to veľmi baví. Preto sme veľmi rady, že máme možnosť spolupracovať s online obchodom s látkami Evotex. S nakupovaním látok cez internet sme predtým skúsenosť nemali. Teraz je to už pre nás hračka a zatiaľ sme sa vždy trafili a boli sme spokojné. Moje šaty ste už mali možnosť vidieť TU. Dnes prichádzajú na rad tie mamine. Vybrala si látku z talianskej bavlny z nádherným kvetovaným vzorom. Čo hovoríte na naše výtvory?




Dresses: MargiFashion

You May Also Like

15 komentářů

  1. Obe ste sikovne a krasne. Kazdy outfit je dokonaly a tieto biele satky su prekraaaasne <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda teším sa na fotky z Albánska! :) A je pekne, keď máte takýto pekný vzťah s mamkou a aj spolu tvoríte. Nech vám to vydrží. Šaty mate obe krásne a mamka vyzerá super! ;)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Vladies za milý komentár. Fotky z Albánska čoskoro pridám :)

      Odstrániť
  3. Great pictures!!!

    http://www.comercialmoyano.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som este nedospela do toho stadia ze by som chcela ist zase na dovolenku s rodicmi :) ale obe ste riadne kocky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To chápem a verím, že každý to má inak. Ja som už viac ako dvanásť rokov z domu a vidím sa s rodinou len párkrát do roka. Preto som veľmi rada, keď, keď s nimi môžem byť :)

      Odstrániť
  5. Absolutely amazing! I adore it!! Love it! You're both so pretty!

    ♘ www.sugarpopfashion.com ♘

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mamce to děsně sluší, vybrala si látku, která jí pasuje s odpuštěním jako prdel na hrnec :D A tvoje šaty jsou taky super, takové dobře něžné.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nice pictures, beautiful!!
    xoxo
    http://stylebythree.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné jste :-)
    - http://food-is-my-friend.blogspot.com/ - děkuju za přečteni a komentáře

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.