A big scarf

by - nedeľa, novembra 23, 2014


Zimu veľmi rada nemám. Hlavne takú tú sychravú, kedy sa mi nechce opúšťať teplo domova. Preto som sa úplne zamilovala do obrovských šálov, ktoré sú teraz tak populárne. Mnoho obchodov ponúka obrovské šály rôznych farieb a vzorov, do ktoré nie len dobre vyzerajú, ale tiež plnia svoju funkciu. 

Už keď som pred časom pripravovala článok o trendoch pre túto sezónu a videla som tie úžasné šály od Burberry, úplne som sa do nich zamilovala. Bolo mi jasné, že ja svojimi šetriacimi schopnosti na šál od Burberry nenašetrím a tak som hľadala dostupnú variantu. Keď som počas výletu v Drážďanoch zahliadla tento šál, vedela som, že je to ON. Je obrovský, takže sa doň cela zatočím a hlavne ladí s mojim vínovým kabátom. Ten mám z minulého roku a pochádza z dielne mojej maminy. Už ste ho mohli na blogu vidieť v niekoľkých kombináciách. Milujem nadčasové kúsky akých je aj tento kabát. Vínová je stále in a keď sa k nemu pridá tento úžasný šál je mi jasné, že to bude môj obľúbený zimný outfit. 








Scharf: Accessories
Boots: Tamaris
Bag: Aldo

You May Also Like

21 komentářů

  1. Šál i kabátek je moc hezký. Nějaký velký šál by se mi teď na zimu taky hodil a tento vypadá fakt moc hezky :)

    Radu UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár. Veľké šály sú naozaj super. Plánujem si kúpiť ešte jeden :)

      Odstrániť
  2. uwielbiam takie szaliki <3

    _________________________________________
    najbardziej pożądana czekoladowa paletka cieni sezonu!
    + makijaż
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekné jesenné fotky, chválim šál :)

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Šál je skvělý. Máš to moc pěkně zkombinované a doladěné do detailu (lak na nehtech, rty) jako vždy. :) Velmi se mi to líbí a tvůj styl je pro mě inspirativní. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máme to stejně ^_^, velké šály jsou prostě nutnost..u nás už druhou sezónu na ně nedáme dopustit ;)

    Skvělý start do nového týdne,
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook / Bloglovin / ig: @majki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím s Tebou Michael. Zimu si bez poriadneho šálu už neviem predstaviť. Najradšej by som ich mala hneď niekoľko :)

      Odstrániť
  6. Vyzeráš krásne! Páči sa mi každý kúsok a aj všetky spolu. :) Čo sa týka šálov... tak ja v nich žijem celý rok... a čím je chladnejšie, tak sa zväčšujú a zhrubujú... :)

    www.danielakurkystyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Daniela. Súhlasím s Tebou. Šály sú proste nutnosť v každom ročnom období :)

      Odstrániť
  7. Šála se k tomu kabátku opravdu skvěle hodí, moc pěkná kombinace :)

    fashion-lists.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Love your coat and fabulous shoes!!! Stunning look ♥

    Kisses,
    Ann at www.porcelanna.pl

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tieto farby Ti neskutočne svedčia. Veľmi pekné! :-) Veľké šály zbožňujem, sú zaujímavým a výrazným doplnkom každého outfitu.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  10. beautiful session
    love the colours of the fall

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.