My first winter hat

by - utorok, decembra 09, 2014


Z dnešného príspevku mám veľkú radosť. Už ako názov napovedá konečne som našla svoj vysnívaný klobúk. Už od minulého roku som všade možne zháňala klobúk, ktorý by mi sadol, no márne. Viem, že mnoho obchodov ponúka krásne klobúky. Problém je v tom, že všade ich majú len v jednej a to univerzálnej veľkosti. Klobúk tejto veľkosti na mojej mini hlave pripomína otočený lavór. Pred zhruba mesiacom sme boli na nákupoch v Drážďanoch. Keď som videla to množstvo klobúkov, ktoré tam ponúkali cítila som sa ako v raji. Žiaľ do tej doby, než som ich začala skúšať. Pobavila som nie len môjho manžela, ale aj predavačky. Odišla som na prázdno ... Klobúk, ktorý vidíte dnes na fotkách je značky Guess by Marciano a objednala som si ho na Stilagu. Pozerala som naň už dlho a stále som si hovorila, či to má ešte vôbec cenu skúšať. Keď som tento ktársny vínový klobúk videla na blogu Ejvi, povedala som si, že to risknem. No a vyplatilo sa. Ok, nie je to úplne moja veľkosť, ale z toho čo som doposiaľ našla mi sedí najlepšie. Mám z neho ohromnú radosť. 

Doma som hneď skúšala, s čím všetkým ho zladím. Môj prvý klobúkový outfit je na svete. Zvolila som krémový kabát s vlasom, ktorý už mám dlhšiu dobu, ale stále je aktuálny. Šila mi ho mamina asi pred troma krokmi. K nemu som si obliekla nové čierne nohavice s koženkovým vzhľadom a čierny sveter s vlasom, ktorý ste už u mňa na blogu mohli niekoľkokrát vidieť. Celkovo som si túto sezónu obľúbila "chlpaté kúsky". Outfit som už len doplnila veľkým károvaným šálom. 

Ako ste na tom s klobúkmi vy? Nosíte ich? Budem rada, ak mi poradíte, kde by som zohnala podobný klobúk v béžovej farbe. Vopred ďakujem :)







Jeans: Mango
Sweater: Topshop
Shoes: CCC

You May Also Like

28 komentářů

  1. Moc díky za tento článek! Já ho asi budu mít pod stromečkem :-) Ještě nevím...

    Tobě to tak velmi sluší! Líbí se mi outfit moc a moc.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár Maťka. Z klobúka mám veľkú radosť a veľmi si ho užívam.
      Dúfam, že si ho nájdeš pod stromčekom a poteší Ťa rovnako ako mňa :)

      Odstrániť
  2. lovely look!

    ______________________________
    big sale on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzeráš ako mafiánska lady :-P, veľmi ti to sekne. Gratulujem k prvému klobúku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tou mafiánskou lady si ma pobavila :D
      Ďakujem za krásny komentár, si zlato :*

      Odstrániť
  4. Janicka velmi ti to pristane, super outfit. Klobuciky su in a tiez mam takyto podobny aj farebne, len z Promodu. Uplne to zmeni cely look. Urcite daky outfit na blog tiez zavesim.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Veronika. Súhlasím s Tebou. Klobúk dodá outfitu takú tú iskru. Teším sa na Tvoje inšpiratívne outfity :)

      Odstrániť
  5. Krásny outfit, aj klobúk, bol výbornou investíciou :) prvá a druhá fotka sa mi páči úplne najviac

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Linda. No nebol najlacnejší, preto som nad ním stále váhala, ale teraz som zaň rada :)

      Odstrániť
  6. Waaaa slecna nebezpecna! Teda uz pani ale na to nemam rym. :-) Vyzeras uzasne, skvely outfit, klobuk Ti sekne, paradicka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. K pani sa už toho veľa nerýmuje to máš pravdu :D
      Ďakujem mojko za krásny komentár :*

      Odstrániť
  7. Veľmi pekný a aktuálny outfit, farebne zladené, páči sa mi to! :))

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Snad neurazím, ale ten klobouk ti sedne jako pr... na hrnec jak se říká =), prostě perfektní!!!

    Prima den,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc krásný klobou a chápu tu radost z něj! letos jsem také objevila svůj klobouk, ale v černé barvě. Nosím ho teď poměrně často a hrozně mě baví ;) www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. zháňanie klobúku = nekonečný príbeh (a ako vidím, nie len v mojom prípade...)

    veľmi ti pristane! :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Amazing pictures and you look so beautiful, my dear <3

    Have a great day,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Love the hat and your coat, its looks great love the shoes too!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jako vždy, skvělý článek :) Tvůj styl je úžasný :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Myslím, že podobný béžový som zbadala u Baťu. Možno si ho aj videla a skúšala, len Ti nesedel, keďže píšeš, že máš problém nájsť taký, ktorý by Ti veľkosťou vyhovoval najlepšiel. A chválim ten Tvoj, má krásnu farbu a veľmi Ti svedčí. Pekne si ho zladila so zvyškom outfitu! :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ten kabátik... ach, nádhera!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Popravde klobúky nenosím, ale veľmi sa mi páčia. Tebe veľmi pristane :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. pekne farby :)
    akurat som napisala malu recenzi na par vegan kozmetickych produktov, tak cekni blog ked mas chut :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.