When I am planning

by - nedeľa, januára 11, 2015


Plánovanie mi veľmi nejde. Najhoršie na tom je, že ja stále niečo plánujem a len málo kedy moje plány výjdu. O tom vie svoje môj chudák manžel. Tento outfit a tiež fotenie som mala naplánované na sobotu, kedy bolo vonku neuveriteľných 12 stupňov. Bohužiaľ okolnosti moje plány zmarili a včerajšie fotenie sa nekonalo a bolo presunuté na dnes. Dnes nám už počasie až tak neprialo. Bolo poriadne chladno, fúkalo ako divé a ja som pekne zmrzla. Ani to ma neodradilo od naplánovaného outfitu. Chcela som vám ukázať moju  novú bielu košeľu a kožušinový šál. 

Biela košeľa je základom môjho šatníka. Mám ich doma niekoľko a teraz k ním pribudla táto krásavica. Je výnimočná a iná v tom, že jej predná časť je z madeiry (vyšívaná bavlnená látka s drobným vyrezávaným vzorom) a zvyšok je z hladkej bavlnenej látky. Košeľu mi šila ako inak mama a látka pochádza z Evotexu. Evotex ponúka hneď niekoľko zaujímavých košeľových látok či už hladkých, alebo so vzorom. Navyše biela farba a výšivky sú jedným z trendov pre tohoročnú jar a leto. Túto košeľu u mňa na blogu zaručene nevidíte posledný krát. Doma mám ešte zvyšok látky, z ktorej si chcem vymyslieť nejaký pekný top na leto.

Kožušinový šál je tiež novinkou v mojom šatníku. Zdá sa vám táto látka nejaká povedomá? Mám z nej ušitú bundu, ktorú ste mohli vidieť v mojom predchádzajúcom príspevku TU. Zo zvyšku látky mi mama ušila tento skvelý šál, ktorý sa hodí jak ku koženej bunde, tak kabátu alebo spoločenským šatám. Ja som dnes zvolila koženú bundu, modré džiny a outfit som oživila červenou kabelkou, ktorú som zladila s nechtami a rúžom. Na krku mám perlový náhrdelník, ktorý som dostala od manžela pod stromček. Veľmi sa mi páči a myslím, že do tohto outfitu je ako stvorený.






White shirt: MargiFashion
Fur scarf: MargiFashion
Jeans: Mango
Leather jacket: Mango
Pearl necklace: Dyrberg Kern
Watch: Michael Kors
Bag: Made in Italia (Stilago)

You May Also Like

20 komentářů

  1. wau, pekný outfit. Velmi sa mi páči ta košela, je zaujímava. A taktiež oživenie červenou kabelkou je skvelé!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. OMG, drooling over your details... the jacket, the blouse... Adore it all. :D

    ♥ | http://www.connect-the-cloths.com
    http://www.carseyyycakes.tumblr.com | xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jo, látka mi byla hned povědomá =D. Musím si pořídit více bílých košil..mám jen jednu a to na základ šatníku nestačí, že..
    A fotky se vydařily, takže nevěš hlavu =).
    Krásné pondělí,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No snažíme sa využiť každý kúsok látky :)
      Biele košle sú super. Už som poškuľovala aj po manželovej, že by som ju zakomponovala do niektorého z outfitov :D

      Odstrániť
  4. Amazing look! The fur scarf is to die for.

    Jasmine x
    For a Real Woman

    OdpovedaťOdstrániť
  5. lovely outfit dear, you are great ;)
    kiss from italy.
    Check it out my new post: http://honeyandcotton.org/im-in-love-with-rolex-watches/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Perfectly inspiring <3
    wish you a great week ahead…
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. love the perfect white blouse ! :D

    saralookbook.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Beautiful look! That white blouse is so pretty :)

    Rachel xx
    http://www.thedailyluxe.net

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Great post dear! That fur scarf looks amazing. Have a fun and productive Wednesday! :)

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Like On Facebook
    Follow On Bloglovin

    OdpovedaťOdstrániť
  10. a mne sa veru najviac páči košeľa! :)
    Týmto pozdarvujem maminu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Kožešinový šál je skvělý, variabilní doplněk, který outfit promění k nepoznání :) Jinak s focením o tomto víkendu to u mě dopadlo zrovna tak, padlo to na neděli a málem jsem umrzla - viz outfit s koženým pouzdrem na iPad, fotily jsme max deset minut, protože mě i fotografce hrozně tekly slzy, jak nám foukalo do očí :D (mimochodem, děkuji za hezký komenář :))

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovedaťOdstrániť
  12. I don't understand a word but I like your outfit, specially that fluffy thing on your jacket :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ta kosile je prekraaasna!! I ja chci takovou :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.