Last winter days

by - nedeľa, marca 01, 2015


Po kratšej prestávke som tu s novým príspevkom, v ktorom vám chcem ukázať môj nový prírastok do šatníka. Je ním tento úžasný jarný kabát v žltej farbe. Ak sledujete nové trendy viete, že žltá je top farbou prichádzajúcej jari a leta. Vybrať si môžete z farebného spektra od citronovo žltej až po horčicovú. 

Predpokladám, že nie som jediná, ktorá má už zimy plné zuby. V salóne mojej mamy už v plnom prúde panuje jarná nálada a to aj vďaka tomuto žltému krásavcovi. Keď som pred časom bola v predajni Evotex táto látka mi hneď pri vchode padla do oka. Asi mi rozumiete, že som ju proste musela mať. Na jar som chcela niečo kratšie a tento strih mama objavila v Burde.  Má obrovský golier a v páse je prestrihnutý, takže krásne tvaruje postavu.

Vždy som rada v móde experimentovala. Rokmi postupne zisťujem, čo mi svedčí a v čom sa cítim najlepšie. V poslednej dobe sa čoraz viac uberám k jednoduchosti. Rozmýšľala som, v akom outfite vám predstavím nový žltý kabát a nakoniec vyhrala biela košeľa s čiernym lemovaním, boyfriend džínsy a čierno biela kabelka. Kabát som si zamilovala a vy ho dnes nevidíte naposledy :)









Jacket: MargiFashion, Yellow fabric: Evotex, Shirt: MargiFashion, Jeans: Zara, Bag: H&M, Shoes: United Nude

You May Also Like

13 komentářů

  1. nice coat!

    _________________________________
    the best fashion street from Mediolan
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta barva je fakt perfektní, úplné jaro! A střih jedna báseň, bude dobrý, i když se trošku oteplí =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Michael. Už sa teším až ho budem môcť nosiť častejšie. Už aby sa oteplilo :)

      Odstrániť
  3. veľmi vydarený kabátik, jeho farba ti neskutočne pristane :)

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Linda. Tú farbu som si proste zamilovala :)

      Odstrániť
  4. Nice look! :)
    http://hanaylena.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak toto by som nosila každý deň! Kabátik je krásny a tá farba, tak tá je ako pre mňa stvorená. :-) Veľmi pekne si sa vyhrala s týmto lookom! Svedčí Ti to a opäť pozdravujem maminu. ;-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  6. horčicova a jeansy pojdu vzdy dokopy!
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I love the color of your jacket, so cheerful!

    Bella Pummarola

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kabát je naprosto skvělý! :) Nejen proto, že je žlutý! O:) Moc ti to v něm sekne a ty džíny jsou k tomu taky fajn. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.