Black skirt with fringe

by - nedeľa, mája 03, 2015


Ako som vám prednedávnom písala, zamilovala som sa do trendy strapcov. Odrazu som ich videla všade a často krát som si na Pintereste prezerala rôzne inšpirácie. Inšpiratívny článok ste mohli vidieť aj na mojom blogu. Keďže som "sukňomaniak", tak nakoniec i jedna z mojich sukní prešla menšou rekonštrukciou.

Čierna puzdrová sukňa má už asi 7 rokov ak sa nemýlim. Posledné dva roky už trávila čoraz viac času v mojej skrini a už si ani nepamätám, kedy som ju naposledy vyvetrala. Dôvodom bola jej dĺžka, ktorá mi veľmi nevyhovovala. Ak sledujete môj blog viete, že teraz často nosievam midi sukne. Táto čierna mi prišla taká nijaká. Nedávno som si na ňu spomenula a povedala som si, že skúsim zohnať nejaké strapce, ktorými by som ju predĺžila a vynovila. Dnes máte možnosť vidieť výsledok.

Vynovenú sukňu so strapcami som skombinovala s denimovou bundou a jednoduchým čiernym tričkom s nápisom - My love is ABSOLUTELY FABULOUS. S týmto nápisom sa samozrejme stotožňujem a prezradím vám, že dnes je presne rok čo sme si s manželom povedali áno :)

Čo hovoríte na výsledok? Privítali by ste DIY jej vzniku?







Skirt: MargiFashion, Denim jacket: Stradivarius, T-shirt: no name, Shoes: United Nude, Bag: H&M

You May Also Like

21 komentářů

  1. perfektnááá! ja mam tiez v pláne nejakú sukničku alebo šaty so strapcami len som sa ešte nerozhodla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Świetnie wyglądasz Kochana ;) Super masz spódnicę! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je skvělý! Ty jsi tak šikovná a pěkná <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekne ďakujem za milý komentár Katka. Teší ma, že sa Ti moje príspevky páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super vylepšení sukně, jsi moc šikovná :) DIY bych si ráda přečetla a taky, kde jsi sehnala střapce :) Jinak gratulace k ročnímu výročí :))

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne za milý komentár a tiež ku gratulácií :)
      Mimochodom strapce mám z www.evotex.sk

      Odstrániť
  6. Krasna sukna Jani. Taku chcem aj ja! :p

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak ale tohle vypadá vážně skvěle..ty střapce tomu daly úplně jiný výraz.skvělé a já si myslím, že DIY určitě čtenářky uvítají ;)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Michael. Svoj prvý DIY som práve vytvorila a verím, že ich bude viac :)

      Odstrániť
  8. Zbožňujem keď sa staré veci prerobia a nie vyhodia :) ta sukňa je úžasná a to že si zvolila čierne silonky dodali tomu ten správny šmrnc... A určite privítam DIY :) zuzanella.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Zuzi. DIY je už na svete. Dúfam, že sa bude páčiť :)

      Odstrániť
  9. sukňa je super, zaujímavá, ale ja by som to asi nekombinovala s džínovou bundou :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne za komentár a tiež názor. Ja mám denim a túto bundičku veľmi rada. Mne sa k tomuto outfitu hodila :)

      Odstrániť
  10. krasna sukne, vypada zajimave:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj, mám dotaz, marně sháním tuto kabelku - plánuješ ji v budoucnu prodat? Byla bych ochotna ji koupit za původní cenu před slevou. Předem díky za odpověď. :) R.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj, kabelku neplánujem predávať. Veľmi som si ju obľúbila. Navyše čierno - bielu kombináciu mám veľmi rada, takže sa mi hodí k mnohým veciam. Verím, že sa Ti kabelku podarí zohnať niekde inde. Skús napríklad Vinted - https://www.vinted.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.