O žltom kabáte i legínach

by - štvrtok, novembra 24, 2016


Vítam vás pri novom článku. O čom dnes bude? Predovšetkým o ďalšom kabáte z dielne MargiFashion, taktiež o mojom najzlatšom synovcovi, ale i o legínach. Tak poďme na to.

Žltý kabát, ktorý mám dnes na sebe uzatvára sériu kabátov, ktoré sa objavili v zimnej kolekcii MargiFashion. Tento bohužiaľ nepatrí mne, ale požičala som si ho od mami, aby som vám ho mohla ukázať. Pri minulom príspevku padla otázka, koľko kabátov vlastním. No, je ich pomerne dosť. Každým rokom totiž do mojho šatníka pribudne jeden až dva nové. Tieto tohoročné (šedý a červený) považujem za pracovné vzorky. 

Kabát ma na svedomí ako vždy mamina. V Burde objavila tento strih a tak sa rozhodla, že ho vyskúša. Výsledkom je jednoduchý, šik kabát. Dá sa povedať, že je to univerzálny kúsok, ktorý je nadčasový. Nie len dobre vyzerá, ale aj príjemne hreje. Véčkový výstrih je možné doplniť kožušinovým šálom či veľkým vlneným. Dnes mi na jednej z fotiek robí spoločnosť malý/ veľký fešák, synovec Oliverko. I on už hrdo nosí kabát z dielne MargiFashion a je z neho neodolateľný fešák.

Ach tie legíny

U väčšiny módnych návrhárov či stylistov rozhodne legíny nepatria medzí obľúbený kus odevu. Napriek tomu sú legíny už niekoľko rokov veľmi obľúbené. Prečo majú dievčatá a ženy tak rady legíny? Na túto otázku často prichádza odpoveď, "Pretože sú pohodlné". Súhlasím, pohodlné sú, ale povedzme si pravdu, postave príliš nefandia. Pri nejakom tom kilečku navyše ukážu to, čo nechcete. Ak ste príliš štíhla, máte v nich nôžky ako záchodový pavúk. 

Leginy treba vedieť nie len nosiť, ale i zvoliť kvalitný materiál. Aby sa vám nestalo, že budete vyzerať akoby ste si zabudla obliecť dolnú časť odevu. A navyše celému svetu ukážete spodnú bielizeň. 

Áno i ja ich občas nosím a dnes je ten deň, kedy som po nich siahla. K nim som si obliekla dlhú bielu košeľu a vysoké čižmy. To je to, čo legíny potrebujú. Dlhšiu košeľu či sveter, ktorý zakryje to, čo má. Súhlasíte so mnou?






Vlnený kabát: MargiFashion, Biela košeľa: Zara, Legíny: Calzedonia, Čižmy: Aldo, Kabelka: Michael Kors

You May Also Like

11 komentářů

  1. súhlasím, že takto sú legíny úplne v poriadku :) je zakryté to čo má byť zakryté :D navyše ti to veľmi pristane :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. KrásnY out fit veľmi ti pristane a skombinoval a si ho skvelo. a synovec je fakt fešák, pristane mu to. K tým leginám súhlasím s tebou, nosím ich malo lebo mam malo dlhých s vetrov a blúzok, legíny nosiť miesto nohavíc by som si nedovolila a myslím že to ani dobre nevyzerá, škoda len ze v obchodných domoch sú tak oblečené všetky predavacky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Janka. Máš pravdu, mnoho žien a dievčat si to neuvedomuje. Pritom stačí tak málo :)

      Odstrániť
  3. kabátik rozžiari šedú zimu! veľmi pekný :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásně vyfocenè. Kabát má krásnou barvičku, moc ti to sluší :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny outfit :) a veľmi sa mi páči ako si skombinovala kabátik s náušnicami, žltá ti veľmi pristane :)

    http://www.ellenya.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Awesome color full picture's :) “Have your best Christmas ever!”
    Regards
    Walkindiscount.com

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.