Rozlúčka s rokom 2016

/
13 Comments

Od prvého decembra som na nič iné nemyslela, len na Vianoce. Dokonca som i vianočný stromček a celkovú výzdobu domu urobila omnoho skôr, než to mám vo zvyku. Vianoce som trávila s najbližšími a tiež priateľmi doma na Slovensku. Ako to už býva, tie najkrajšie chvíle ubiehajú strašne rýchle. 

Dnes už máme začiatok januára a ja by som vám touto cestou rada popriala všetko dobré do nového roku. Nech ste hlavne zdraví a šťastní. To ostatné príde samo.  Hlavne sa zbytočne nestresujte a vychutnávajte si každý deň naplno. 

Rekapitulácia 2016

Dať dohromady tento článok mi trvalo pomerne dlho. Prechádzala som fotky z jednotlivých mesiacov a spomínala, čo všetko sa v danom období zmenilo, čo som zažila, čo ma rozosmialo i rozplakalo. Bolo toho opäť veľa. Spoznala som množstvo skvelých ľudí, zmenila prácu, presťahovala sa do vlastného domu a na záver roka do rodiny privítala nového člena – neterku Sofiu. 

Záverom roku som blog pomerne dosť zanedbávala – mohla by som napísať, že som nemala čas. No nie je to pravda. Čas sa vždy nájde. Chýbala mi energia a niečo, čo by ma nakoplo pokračovať ďalej. Momentálne mám hlavu plnú nápadov a v skrini nové kúsky, na ktoré sa teším až vám ich ukážem. Preto na záver sebe i vám prajem veľa energie, aby ste robili to, čo vás baví. 

1/16 Mám rada fotky, ktoré zachytávajú detaili. Navyše túto hodvábnu šatku som dostala od veľmi milej pani. Je na nej vyobrazené Albánske mestečko Berat.  
2/16 Na začiatku roka som v otcovej skrini objavila starý kabát, ktorý už niekoľko rokov nenosil. V hlave sa mi zrodila myšlienka a moja šikovná mamina ju premenila na realitu. 
3/16 Jar som vítala novou kolekciou zameranou na saká a kabáty v neutrálnej farbe. Zároveň som sa tešila zo spolupáce s Marni. (Foto: Lukáš Komárek).
4/16 K neutrálnej kolekcií kabátov a sák pribudla farebná - oranžové sako, modrý trenčkot a krátky ružový kabátik. 
5/16 Máj mi priniesol ďalšiu veľmi milú spoluprácu, a to so šperkárkou Zuzkou. Jej jedinečné perlové náhrdelníky si ma získali.
6/16 Farby, kvety, prúžky - toto bola letná kolekcia MargiFashion (Foto: Alžběta Krhovjáková).
7/16 Začiatkom leta som svoj šatník obohatila o denimové kulotky a počas horúcich dní použila vestu ako šaty (Foto: Petra Veselá).
8/16 Absolútne najobľúbenejší outfit a tiež fotky (Foto: Petra Veselá).
8/16 August patril jednoznačne dovolenke - cestovali sme po Albánsku a uživali si krásne miesta a tiež more, pláž a slnko.
9/16 V septembri som spomínala na zážitky počas cesty Albánskom a nastúpila do novej práce. Denimové šaty rozšírili aktuálnu ponuku MargiFashion. 
10/16 Vesta k veste a je z toho celá zbierka. 
11-12/16 Zima a trojica hrejivých vlnených kabátov. 



You may also like

13 komentárov:

  1. Krásne zhrnutie. Dobre sa pozerá na všetky tie outfity takto pokope.
    Aj tebe krásny Nový rok.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Zuzi. Teší ma, že sa článok páči :)

      Odstrániť
  2. Tiež želám všetko dobré v Novom roku. Počas decembra asi všetky menej prispievame a z času na čas príde na každého nielen blogera, ale aj človeka úbytok motivácie, treba to len prečkať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za prianie Janka :)
      Máš pravdu. Občas sú mesiace, kedy na nič ani na to čo nás baví neostáva dostatok energie :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Thank you for nice comment. Happy new year :)

      Odstrániť
  4. Všude ti to ohromně sluší! Přeji vše nejlepší v novém roce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Marti. Vždy ma komentár od Teba poteší :)
      Taktiež prajem všetko dobré.

      Odstrániť
  5. You are so stylish!
    Happy new year!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow such a stylish year! Thanks for sharing doll!

    Kisses & Happy Tuesday,
    BLOG | TAISLANY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. som rada veľmi za našu spoluprácu, bolo mi radosťou a taktiež prajem šťastný nový rok :) ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.

Lovely followers