Inšpirácia - sieťované pančuchy

by - piatok, marca 10, 2017


Trendy sa každoročne menia. Jedny odchádzajú do zabudnutia a prichádzajú nové, svieže a až tak neokúkané. Každopádne i to, čo sa na prvý pohľad môže zdať novinkou, až tak veľkou nie je, pretože ako dobre vieme, trendy sa neustále vracajú. Je tam možno menšia obmena, takzvaný update, ale v podstate ide o niečo, čo tu už bolo. 

Sieťované pančuchy a ponožky

Myslím, že by som ich ešte niekde doma mohla mať. Na čierne sieťované pančuchy s veľkými očkami som takmer zabudla. Nosila som ich ešte za čias, keď som bola stredoškoláčkou. Nebudem tu písať, koľko rokov od vtedy ubehlo, lebo by sa mi z toho čísla mohla zatočiť hlava. 

Vráťme sa však k sieťovaným pančuchám, ktoré aktuálne žnú veľký úspech na módnom poli. Väčšina módnych blogeriek sa do nich úplne zbláznila a môžeme ich vidieť vykúkať spod roztrhaných džinov, alebo spod sukne. Zablúdila som na Pinterest a pripravila som pre vás „sieťovanú inšpiráciu“. Menšie očká striedajú veľké a ako môžete vidieť, veľmi dobre si rozumejú s denimom či koženkou. 

Priznám sa, že ja z nich mám zmiešané pocity. Neviem či je to vekom, alebo tým, že sa zo mňa stala konzerva (fuj). Každopádne tento trend obdivujem na fotkách, no obávam sa, že ja by som na to odvahu nenabrala. Keďže sú pre mňa sieťované pančuchy príliš veľkým sústom, rozhodla som sa, že dám šancu aspoň sieťovaným ponožkám, ktoré outfitu dodajú ten správny šmrnc. Takže tento víkend sa chystám na lov a snáď sa mi podarí ukoristiť tie správne.
Ako ste na tom so sieťovanými pančuchami či ponožkami vy? Nosíte ich, alebo ste im dali veľkú STOPku? 

PS: Nezabúdajte, že tento trend je obzvlášť zradný a existuje len veľmi tenká čiara medzi tým, čo je trendy a čo vulgárne. Aby sa vám nestalo, že si vás na ulici pomýlia s ... vy viete s kým :)

Zdroje obrázkov: Pinterest





Zdroj fotiek: Pinterest

You May Also Like

5 komentářů

  1. mne sa páči, keď len tak jemne vykúkajú z roztrhaných riflí, alebo iba ako ponožky s vyhrnutými nohavicami :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som pre ponožkovú variantu. Cez víkend som si dva páry kúpila tak sa teším keď si ich oblečiem :)

      Odstrániť
  2. Já jsem si tento trend zamilovala a přístí týden jsem se rozhodla, že si ho taky konečně vezmu na sebe! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super! Tak dúfam, že sa podelíš s výsledným outfitom :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.