BOHÉMSKE LETO

by - pondelok, júna 19, 2017


K letu neodmysliteľne patria letné festivaly, a k letmý festivalom takzvaný „Boho štýl“. Dalo by sa povedať, že je to také novodobé hippies. A keď sme už pri hippies, ja si hneď spomeniem na záber z filmu „Tie roky sedemdesiate“ a vychechtaného Ashtona Kutchera s Milou Kunis sediacich na gauči.  Základ ich oblečenia tvorili ako inak kvety a farby. Aj novodobý „hipisáci“, alebo nezvime ich „bohémami“ majú radi kvety a rovnako, ako tomu bolo pred rokmi, aj oni chcú ukázať svoju jedinečnosť a originalitu. 

Boho šik dnes

Boho štýl oblečenia dnes v sebe zahrnuje prvky vintage, éterické vzory, folkové prvky akými sú trendy výšivky či stuhy. Zabudnúť nesmiem ani na denim. Denimové šortky, vestičky či bundy sú takzvaným must have a nie len na letný festival sú ako stvorené. Základ tvoria i doplnky ako náramky, náhrdelníky, kvety, pierka, strapce či klobúky. Celkový vzhľad dotvoria prirodzene vyzerajúce zvlnené vlasy a jemný make-up. Všetko dohromady to musí pôsobiť veľmi harmonicky, jemne, žensky až étericky. 


Boho šik v meste 

Avšak neplatí, že boho štýl musí byť výlučne záležitosťou len letných festivalov. Ja som svoj dnešný look s boho prvkami zvolila do práce. Základ tvoril top s orientálnym vzorom, volánmi na rukávoch a hlbokým výstrihom. Tým som potešila nie jedného kolegu v práci. Asi to bude tým, že výstrihy nenosím príliš často. Aby som ho ešte viac zvýraznila (a keď už ho mám tak naň i upozornila), na krk som si uviazala trendy choker. V mojom prípade sa jedná o koženú šnúrku, ktorú som obtočila okolo krku a zviazala na mašličku. Tomu hovorím „za málo peňazí veľa muziky“. Neprehliadnuteľnou súčasťou outfitu sú i čierne sandále so strapcami – efektné, no o pohodlnosti reč byť v tomto prípade nemôže. Každopádne svoju rolu splnili a i vďaka nim  vznikol mestský boho šik look. 









Top: MargiFashion, Džiny: Mango, Sandále: krasavica.sk, Slnečné okuliare: Relax

You May Also Like

4 komentářů

  1. Perfektne zladený outfit. Tie sandále by som inak chcela mať, aj keď no presne ako píšeš pohodlné asi nebudú. Skombinovať biele nohavice a farebný top je perfektný nápad. A ako tak vidím, fotilo sa v Prahe na Vyšehrade, ak si dobre pamätám tie miesta.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Jani. Biele nohavice mám už pomerne dlho a v lete ich vždy vytiahnem.
      Máš pravdu, fotili sme s Michalom na Vyšehrade :)

      Odstrániť
  2. Oh,ježiši kriste, to jsou nádherné boty!! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.