NÁVRAT

by - pondelok, októbra 23, 2017


Snáď výstižnejší názov ako „Návrat stratenej blogerky“, som pre dnešný článok po niekoľko mesačnej pauze nemohla dať. Čoraz častejšie som dostávala otázku, čo sa so mnou deje, kam som sa vytratila a prečo už nerobím to, čo ma predtým tak bavilo.

Každý z nás máme svoje sny a túžby. Niekomu sa ich podarí naplniť bez akýchkoľvek ťažkostí, iní musia prekonať množstvo úskalí, ktoré sa im postavia do cesty. No a presne to je môj prípad... Rozbehla som sa za svojimi cieľom, cestou zakopla a ... narazila (obrazne povedané samozrejme). Ak veci nejdú tak, ako si naplánujeme často strácame hlavu, trápime sa. I ja mám svoju 13. komnatu. Dovolila som smútku a depresií vstúpiť mi do života. Kam ma to priviedlo? Na úplne dno! Ako povedala jedna moja kamarátka, všetko je len o uhle pohľadu a tak som nazbierala všetku silu a z dna sa odrazila. Po dlhej dobe som sa konečne zhlboka nadýcha a rozhodla sa opäť žiť naplno. Tento článok je mojim prvým krokom. Verím, že postupne, pomalými krokmi a už bez splašeného behu sa do vytúženého cieľa dostanem.


Nesmrteľný trenčkot

Dnešný outfit je takým mojim bežným pracovným. Ak ma sledujete už dlhšie viete, že trenčkot milujem a nedám naň dopustiť. V podstate sa tu objavuje každú sezónu a preto ani túto jeseň tu nesmie chýbať. Verili by ste tomu, že má už asi 5 rokov? 

O tom, že som si zamilovala zvonové rukávy som vám už na blogu písala. Venovala som im tiež samostatný inšpiratívny článok. Preto keď som objavila tento krémový hebký sveter s efektnými rukávmi (dvojitý zvonový), jednoducho som mu neodolala. K nemu som už zvolila len jednoduché čierne slimky a bolo. Keďže som na fotenie vybehla priamo z práce, mám väčšiu kabelu, kde sa mi zmestí úplne všetko od notebooku po ďalšie „potrebné veci“.

Priznám sa, že pôvodne som mala v pláne nafotiť niečo úplne iné. To by som však nesmela zabudnúť na dohodnuté fotenie s Michalom, na ktoré som si spomenula v metre cestou do práce. Takže snáď už čoskoro v novom článku. Prajem príjemnú a hlavne pozitívne naladenú jeseň. 

Foto: Michal V. KŘEPEL










Trenchcoat: MargiFashion, Sveter a džiny: Mango, Kabelka: Guess

You May Also Like

13 komentářů

  1. Mám velkou radost z návratu a snad už bude všechno jen dobré.Upřímně vám to přeji.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nekutočne sa mi páči aj svetrík, aj kabátik. Vlastne celý outfit je super, taký pohodový :) Páči sa mi, že si napísala o tom, prečo si si od blogu dala v podstate pauzu, veľmi dobre ťa chápem :)

    Nasklee - www.nasklee.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som rada, že si späť, tvoje články Jani mi fakt cýhbali. Celkom však chápem, že si z času na čas treba dať pauzu a ak sa niečo stane, blog ide bokom a rieši sa to iné. Dúfam, že je už všetko na dobrej ceste a ak aj na 100% nie je, tak časom určite bude.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milé slová Janka. Je to tak, keď je ťažko, všetko ide bokom. Ja všek verím, že bude dobre. Len to chce čas :)

      Odstrániť
  4. Krásne fotky Jani, moc ti to pristane a vidieť, že si spokojná 😊 Držím palce pri plnení snov a teším sa na ďalšie články 😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Janka. Za fotky som vďačná úžasnému Michalovi i vďaka nemu som znovu tu :)

      Odstrániť
  5. jeeej vitaj späť Jani :) a čo že si si dala pauzu..každý to občas potrebujeme, keď je toho na nás veľa alebo proste nemáme chuť..dôležité je presne to, že si sa odrazila z dna a ideš ďalej :) veľa síl prajem :) teším sa na tvoje ďalšie články :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Veronika. Verím, že mi to vydrží a budem prispievať častejšie. Ďakujem za podporu veľmi si to cením :)

      Odstrániť
  6. A basic outfit, perfect for this fall season!!!
    Don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    11 bags for Fall season

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Držím palce na ceste k cieľu a som rada že si späť a s tak krásnym outfitom ;)

    NITA
    NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.