V NOVOM ROKU

by - nedeľa, januára 14, 2018


V prvom článku v novom roku by som vám chcela predovšetkým poďakovať za priazeň, ktorú ste mi venovali napriek tomu, že som neprispievala príliš často. 

Verím, že v novom roku to bude iné a prinesiem vám obsah, ktorý vás inšpiruje a bude baviť. Už dnes premýšľam nad novými modelmi, ktoré už čoskoro zaradím do našej ponuky na sashe.sk. Teším sa na nové výzvy a príležitosti, ktoré mi rok 2018 ponúka. 

Do nového roku vám prajem predovšetkým ŠŤASTIE. Aby ste mali šťastie a nepostihli vás žiadne choroby. Šťastie v láske, aby ste boli obklopený milujúcimi ľuďmi. Aby ste si užívali smietky šťastia, ktoré každý deň prináša. Nové zážitky a tiež ľudí, ktorí nás posúvajú vpred. 

Ja sa na vás budem už čoskoro tešiť s novým zamatovým príspevkom, ktorý pre vás pripravujem.








Kožuch: MargiFashion, Rolák, džiny: Zara, Čižmy: Aldo

You May Also Like

5 komentářů

  1. Taktéž přeji do nového roku jen to dobré! Krásná jsi, do druhé a třetí fotky jsem se úplně zamilovala, jsi tam nádherná:o))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš pravdu Jani šťastie je v živote to najdôležitejšie. Spolu so zdravím samozrejme, avšak šťastie podľa mňa aj lieči. Aj tebe želám všetko dobré v Novom roku a teším sa na nové fotky a články.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, úplne s tebou súhlasím. Šťastie naozaj niekedy lieči. Všetko je v našej hlave a v tom, ako k veciam pristupujeme. Ďakujem za prianie a i ja Ti ešte raz prajem všetko dobré :)

      Odstrániť
  3. Taky Vám přeji do roku 2018 jen to nejlepší. Krásné fotky a kožíšek je TOP.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.