POVEDAŤ BEZ SLOV

by - nedeľa, marca 25, 2018


Zapáčili sa mi trička s nápismi, také tie, ktoré majú čo povedať. Vyjadrujú náladu, názor či presvedčenie. Ja volím lásku! Nie len dnes, ale každý deň. Som večnou romantičkou, ktorá verí, že pravá láska existuje, a že každý z nás má na tejto zemi spriaznenú dušu. Len ju treba nájsť. No a tu je mnohokrát pes zakopaný (ako sa hovorí). Ako sa taká pravá láska hľadá, alebo ako poznáme, že je to tá práva? Otázok je mnoho ... Ak čakáte, že vám napíšem nejaké múdro, musím vás sklamať. Svoju lásku mám ukrytú hlboko v srdci a teraz už i na tričku. 

Jednoducho LOVE

Dalo by sa povedať, že každý z nás je svojim spôsobom schizofrenikom. Jedna časť nášho ja chce jedno, zatiaľ čo ta druhá to odmieta a chce niečo iné. Stála som pred výkladom obchodu ako námesačná a pozerala na tričko s ohromným nápisom LOVE. Časť mňa po ňom strašne túžila a chcela ho mať napriek všetkému. No a tá druhá nechápala, čo na ňom vidím. Veď je úplne obyčajné a ničím nezaujímavé, takých je mnoho ... Vy dnes už viete, ako to celé dopadlo a tričko s nápisom LOVE dodalo nie len iskru, ale i úsmev môjmu dnešnému outfitu.

Maxi sukňa

Vždy som si myslela, že maxi sukňa nie je nič pre mňa. Už len samotná predstava maxi sukne a mojej mini výšky mi pripadala celkom vtipná. Pritom maxi sukňa je nie len veľmi pohodlná, ale tiež štýlová a šik. Samozrejme záleží, čo k nej doplníme. A tak som vystúpila zo svojej komfortnej zóny a dala jej šancu. Musím povedať, že z celkovým výsledkom som veľmi spokojná. 

Maxi sukňa pochádza z novej kolekcie MargiFashion - je zameraná na sukne a predstavím vám ju už čoskoro. Je z príjemného materiálu, a aby sukňa nepôsobila fádne, má koženkový pásec. Tým sa krásne hodí ku koženej bunde – presne ako v mojom prípade. Nedbalý look outfitu doali čierne čižmy a tiež klobúk.  Vykľula sa zo mňa tak trochu rebelka, čo poviete? 

PS: Pozornému oku určite neunikol nápis nie len na mojom tričku, ale i na stene za mnou. Bola to čistá náhoda a fotograf Michal si to všimol až pri úprave fotiek. „Moja ruka bola vedená vyššou mocou.“ Bola jeho odpoveď a ja som sa musela už len smiať. Občas má každý z nás chuť na plnú hubu povedať „Serieš ma!“ Verte mi, i ja.

Foto: Michal V. KŘEPEL













Sukňa: MargiFashion, Tričko: Lindex, Kožená bunda: Mango, Čižmy: Aldo, Kabelka: Calvin Klein

You May Also Like

2 komentářů

Používa službu Blogger.