UHOL POHĽADU

by - nedeľa, júla 15, 2018


Módne firmy nám diktujú veľký diktát módy, aby sme vedeli, čo je danú sezónu in a čo nie. To, ako k tomu pristúpime a z akého uhlu sa na to pozrieme záleží len na nás. Od pradávna totiž platí, že čo sedí jednému, nemusí vyhovovať druhému. To platí jak v živote, tak i v móde. Zatiaľ čo jeden vidí “koniec sveta”, iný nový začiatok. Priepasť sa zdá pre niekoho neprekonateľnou prekážkou, zatiaľ čo pre ďalšieho je odrazovým mostíkom.

„Fashion is a point of view“ 

Veľký nápis na mojom tričku hovorí jasne a ja sa toho držím. Módu vnímam ako odraz fantázie a predstavivosti jednotlivca. Je to už pár rokov, čo sa striktne nedržím módnych hitov a idem si to svoje. Viem čo mám rada a v čom sa cítim najlepšie. Avšak tu či tam i ja podľahnem a uletím do krajiny výstrelkov, no stále som to ja. Mám rada jednoduchosť, čisté línie a fascinuje ma minimalizmus. Je pre mňa smerom, ku ktorému sa čoraz častejšie uberám. 

Hlavnej roly dnešného outfitu sa zhostila svetlo ružová sukňa z letnej kolekcie MargiFashion. Na prvý pohľad zaujme svojim materiálom – striedaním lesku a matu, ktorý spolu vytvára neodolateľný efekt. K sukni som zvolila biele tričko s nápisom a zaujímavým detailom v podobe čipky lemujúcej prieramky. Na nohách mám čierne topánky s voľnou pätou a vysokými hrubými podpätkami. Najprv som sa trochu bála, že budú pôsobiť príliš mohutne, no napokon som výsledkom prijemne prekvapená. Malá čierna kabelka s detailom hadej kože po bokoch celý outfit zavŕšila a doplnila tak farebné trio jemnej ružovej, bielej a čiernej.







  


Sukňa: MargiFashion, Tričko: Zara, Topánky a kabelka: Gino Rossi, Slnečné okuliare: Ralph Lauren

You May Also Like

4 komentářů

Používa službu Blogger.