HRANICE

by - štvrtok, augusta 16, 2018


Kde sú hranice medzi tým čo je sexy a čo vulgárne? My ženy to už raz tak máme – chceme sa jednoducho páčiť. Svojmu okoliu, samým sebe a mnohokrát zaujať mužskú časť populácie. Skvelým nástrojom k docieleniu nášho cieľa, aspoň na začiatok, poslúži zvodné oblečenie. Všetci dobre vieme, že obal predáva. A tak sa nahodíme do sexy šatičiek a ... bohužiaľ niekedy prestrelíme. V dnešnej online dobe mnohé z nás svoju krásu vystavujú na obdiv na sociálnych sieťach. Dobrá póza, šikovný filter a k tomu odzbrojujúci hashtag – obdiv a lajky sa už len tak hrnú ...

Ako vyzerať sexy a neprekročiť pomyselnú hranicu? Ako zaujať bez toho, aby som sa musela príliš odhaľovať? Niekedy postačí naozaj málo! Nikdy som nebola zástankyňou sexy outfitov – nenosím minisukne ani ohromné výstrihy. Mojou tajnou zbraňou vždy boli topánky na podpätkoch a červený rúž na perách. Zvyšok už nechávam na svojom osobnom šarme (a samozrejme vtipe). 

„Neviaž sa – odviaž sa“

.... hovorí známy slogan a tak som sa odviazala. Od kamarátky som si požičala dlhú čiernu sukňu s dvoma vysokými rázporkami po stranách. Rafinovaná sukňa z ľahkého materiálu pri chôdzi v spolupráci s vetrom odkrýva krásu nôh. V tejto súvislosti vždy rada používam vetu: „no necháva priestor fantázií.“. Sukňa vznikla na prianie kamarátky v salóne MargiFashion a tak som si povedala, že ju otestujem na vlastnej koži. K docieleniu dokonalého sexy looku som si obliekla top s tenkými ramienkami lemovaný čipkou a pod neho som ukryla čipkovanú bielizeň, ktorá kde – tu nenápadne vykukla. K dotvoreniu tohto „diela“ mi poslúžil čierny klobúk a šnurovacie sandále na hriešne vysokých podpätkoch.

Fotenie prebehlo na opustenom mieste za Prahou. Zrúcanina starých domov slúži i ako útočište bezdomovcov, preto sme museli konať rýchle a na vás je už posúdenie výsledku.










Sukňa a top: MargiFashion

You May Also Like

6 komentářů

  1. Hranice je vždy velmi těžké určit a ty módní jsou velmi pohyblivé.
    Navíc, pokud chce žena zaujmout jednoho muže, stačí si zjistit, co se mu líbí.
    Bohužel, každého muže zaujme něco jiného a pokud by chtěla žena zaujmout všechny, pak zcela jistě bezpečně překročí onu hranici, ať už je jdekoliv :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lepšie by som to nenapísala. Absolútne súhlasím Aleš :)

      Odstrániť
  2. Ja tiež nie som príliš na výstrihy a minisukne. Opätky to už mňa vždy istili a na tie staviam stále i keď v poslednom čase som od nich akosi upustila. Musím sa k nim znova vrátiť. Na tvojom outfite sa mi páči hlavne farebná kombinácia a tie topánky sú top.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, obe dobre vieme, že zaujať sa dá aj inak. Čo sa týka vysokých podpätkov, ja som to vyriešila tým, že som prešla na tie hrubšie, ktoré sú pohodlnejšie a tiež o pár cm som ubrala :)

      Odstrániť
  3. Tak tohle se vážně povedlo! Krásné, sexy, tak akorát!!

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.