VLNENÁ ZIMA S MARGIFASHION

by - nedeľa, novembra 11, 2018


Zima sa nenápadne vkráda a čoraz častejšie dáva o sebe vedieť. Teraz keď píšem tento článok, užívam si teplo domova a pri popíjaní horúceho čaju sa dívam z okna. Obloha je zamračená a výrazne sa ochladilo. Brrrrr strasie ma pri pomyslení, že by som musela ísť von. Ešte, že je nedeľa a nikam nemusím. 

Chladnému a zamračenému počasiu sa žiaľ neubránime. Avšak  môžeme si ho spríjemniť napríklad hrejivým vlneným kabátom v príjemnej farbe. Dnes vám predstavím vlnené novinky zo zimnej kolekcie MARGIFASHION. Požiadala som kamarátku Adrianu, aby mi šla za modelku a tu je výsledok. 


Sladký, jemný, nežný no pritom veľmi elegantný. Už pri pohľade na neho máte chuť sa doň zabaliť a prečkať i tu najtuhšiu zimu

Hrejivý uzlíčkový materiál zahreje počas chladných dní a jeho jedinečná ružová farba vám zlepší náladu. Kabát priliehavého strihu krásne tvaruje postavu. Má fazónový golier, lištové vrecká a zapínanie pomocou dvoch gombíkov. Pôsobí veľmi žensky a elegantne. 




Vlnený kabát, v ktorom budete zimu milovať! Vďaka sýtej zelenej farbe vás rozhodne nikto neprehliadne. Móda je o individualite a štýle a toto je jeden z tých kabátov, ktorý vám zaručí výnimočnosť. 

Vďaka over size strihu sa pod neho zmestia obľúbené pletené svetre. Má dvojradové zapínanie, veľký fazónový golier, padnuté rukávy a nakladané kapsy. Pôsobí voľnočasovo až ležérne. 




Kabáty: MARGIFASHION

You May Also Like

3 komentářů

  1. Ten růžový je dokonalý! V kombinaci s těma černýma kalhotama vypadá celý outfit fakt božsky :3

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Pavlína. Teší ma, že sa kabát i outfit páčia :)

      Odstrániť
  2. Konečně vidím pěkné a barevné kabáty. Hned mám lepší náladu.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.