BALANS

by - utorok, januára 15, 2019


Je za nami prvá polovica mesiaca január a ja vás vítam pri prvom článku v tomto roku. Verím, že ste príchod nového roku poriadne oslávili a vykročili s elánom, plní sily a rovnako ako ja sa tešíte na poriadnu jazdu, ktorú rok 2019 prináša.

Námet na tento článok i samotné fotenie vzniklo ešte ku koncu roka. V ten deň som mala dôležitú pracovnú schôdzku, z ktorej som utekala za Michalom, s ktorým sme mali dohodnuté fotenie. Ako vždy som nestíhala a znovu meškala. Väčšinou mám outfit, ktorý sa chystám nafotiť vopred premyslený, s tým súvisí i samotný výber miesta či témy. V ten deň bolo všetko inak. Improvizovala som ...

Balansovanie životom

Pôvodne som sa v dnešnom článku chcela venovať téme „Work-life balance“. Následne som si uvedomila rozsiahlosť a rozdielnosť vnímania tejto témy. Existuje vôbec nejaká rovnováha medzi pracovným a nazvime to reálnym životom? Z môjho pohľadu je to založené na stanovení priorít. Na jednej strane sú totiž tí, ktorí odratávajú minúty do ukončenia „šichty“ a ich život začína po práci. Na strane druhej tí, ktorých životným poslaním a zmyslom života je práca, alebo ich práca je zároveň koníčkom. Všetci títo ľudia si určujú svoje priority bez ohľadu na to, na akú stranu je ručička ich pomyselných váh nastavená.

Práca, rodina, priatelia, koníčky ... to všetko by sme radi stihli behom jedného dňa, ktorý má žiaľ len 24 hodín. Preto si jednoducho určujeme priority, ktoré sú v daný moment pre nás kľúčové a za svoje rozhodnutie potom nesieme prípadné následky.

I ja sama sa snažím udržať akýsi balans vo svojom živote, avšak sú dni či mesiace kedy ručička behá zo strany na stranu. Keď som koncom mesiaca dostala možnosť pracovať na veľkom projekte bola to pre mňa výzva. Mala som možnosť dokázať sama sebe, že na to mám a tak som do toho šla naplno. Nevadilo mi zostávať v práci dlhšie, či dokonca pracovať počas víkendu. Mojim cieľom bolo dotiahnuť projekt do úspešného konca a tak reálny život (myslené priatelia či koníčky) šli na nejaký čas bokom. Na druhej strane som vedela, že sa jedná o záležitosť, ktorá ma stanovený deadline a po ňom sa všetko vrátilo do starých koľají.


Uponáhľaný pracovný deň

Keď som konečne dobehla na stanovené miesto, hneď po pozdrave nasledoval dotaz. „Ty máš znovu ružový kabát? Nefotili sme ho minule?“. Tento malý detail mi unikol. Na poslednú chvíľu som sa rozhodla, že nafotím nové košeľové šaty, ktoré pribudli v ponuke MARGIFASHION. Avšak už som nedomyslela fakt, že vonku bol 1 stupeň a poprchávalo. Základom každej blogerky je mať fotografa, ktorý má vo vrecku vždy záložný plán. A tak sme zaparkovali v garáži, odkiaľ vám dnes sprostredkujem svoj pracovný ouftit. 

Košeľové šaty sú pre mňa nadčasovým, univerzálnym kúskom v ktorom sa cítim pohodlne a i vďaka pocitu pohodlia dokážem zvládnuť náročnejší pracovný deň. Napriek tomu, že nezvyknem chodiť celá zahalená do čiernej, urobila som výnimku. K docieleniu elegantného či rafinovaného looku som si obliekla čierne pančušky s čiernymi bodkami a čierne členkové čižmy. Čierny základ som zabalila do ružového vlneného kabátu a pestrej kvetovanej kabely na notebook, ktorú mi v ten deň požičala kolegyňa. 











Košeľové šaty: MARGIFASHION, Kabát: MARGIFASHION (VYPREDANÝ), Členkové čižmy: Aldo, Taška na notebook: požičaná od kolegyne

You May Also Like

1 komentářů

Používa službu Blogger.