TENISKOVÁ

by - pondelok, mája 13, 2019


Kanceláriou sa rozliehal tlmivý dupot a všetkým bolo jasné, že sa za malú chvíľu odniekiaľ vynorím ja. Mojím poznávacím znamením sú už niekoľko rokov vysoké podpätky. Svoje prvé „klopkačky“ som dostala keď som mala asi 9 rokov. Boli biele, lakované, mali síce len 2 cm, ale dokázali narobiť poriadny rámus. Pripadala som si v nich ako absolútna bohyňa. To mi zostalo dodnes. Podpätky mi dodávajú nie len pár centimetrov do výšky, ale i sebadôveru a nútia ma chodiť vzpriamene ako pravá dáma. Navyše akýkoľvek outfit vďaka nim vyzerá lepšie a postava štíhlejšie. 

Dlhé roky som fandila ihličkám, ktoré postupne nahradili podpätky pohodlnejšie, hrubšie a dokonca som z nich pár centimetrov vypustila. Avšak najväčšia zmena a šok pre moje podpätkové krásky nastal, keď sa museli posunúť a uvoľniť miesto v botníku novým teniskám. Áno viem, znie to neuveriteľne pre tých, ktorí ma poznajú. Dala som zelenú teniskám! Život je zmena a tak poďme na môj prvý a verím, že nie posledný teniskový look. 

Zavinovacia sukňa a tenisky

Keď som uvažovala nad kúpou nových tenisiek mala som v tom jasno. Vedela som, že musia byť biele, aby boli kombinovateľné, jednoduché a nadčasové, keďže mám v pláne ich nosiť roky, až do rozpadnutia. 

V dnešnom článku vám chcem ukázať nie len svoj prvý teniskový look, ale tiež predstaviť dlhú, zavinovaciu sukňu z letnej kolekcie MARGIFASHION. Sukňa je vyrobená z prírodného materiálu (zmes bavlny a ľanu), takže počas horúcich letných dní bude ideálnou spoločníčkou. V prednej časti má preklad a pri chôdzi tak nôžka zľahka vykukuje. Hodí sa ako k teniskám, tak i lodičkám či sandálom na podpätkoch. Sukňa je síce letná, no dnešný styling som musela prispôsobiť aktuálnemu chladnému počasiu. Zvolila som preto jednoduché čierne tričko a koženú bundu. 


Ako nosiť tenisky

Móda dnešnej doby má svoje vlastné pravidlá. To čo platilo pred rokmi, dnes už rozhodne neplatí, presne ako v prípade tenisiek, ktoré boli spájané výlučne so športovým oblečením. Takže tenisky = tepláky + mikina. Táto rovnica dnes neplatí a i s teniskami je možné vytvoriť nie len pohodlný, ale hlavne šik outfit. Ak hľadáte viac inšpirácie, na Pintereste som vytvorila zložku (klik TU), kde sú k videniu rôznorodé štýly. Na záver pár tipov odo mňa. 

  • Tenisky & sporty - najjednoduchšia cesta, ako ich nosiť. Tu nie je čo viac dodať. Viď. moja „matematická rovnica“ vyššie. Nemusí sa jednať výlučne o tepláky, ale radí sa tu oblečenie so športovým charakterom.
  • Tenisky & kostým – táto kombinácia by ma kedysi ani nenapadla. Avšak dnes ju vídam pomerne často a to hlavne počas Fashion weekendov v rôznych metropolách. Nohavicový či sukňový kostým v kombinácií s teniskami sa stal akýmsi fenoménom. Ale poviem vám, funguje to. Len je potrebné zvoliť správny strih nohavíc. Za mňa k teniskám najlepšie fungujú úzke so skrátenou dĺžkou. 
  • Tenisky & denim – nerozlučná dvojka. Denim tenisky jednoducho miluje. Či už sa jedná o sukňu, nohavice, bundu či košeľu. Funguje všetko. Mojou najobľúbenejšou kombináciou sú džiny, tričko s potlačou, sako a tenisky. Predstavím snáď čoskoro i tu na blogu. Pri hľadaní inšpirácií ma tiež zaujala kombinácia tenisiek s krátkou denimovou sukňou a šifónovou romantickou blúzkou. Možností je naozaj mnoho. Je potrebné skúšať a experimentovať a nájsť v čom sa budete cítiť najlepšie. 
  • Tenisky & šaty - elegantné či úplne jednoduché basic, mini či midi dĺžky? Také aj onaké. Jednoduché šaty fungujú o tom žiaden dišputát. Doplniť sa dajú denimovou, koženou bundou alebo sakom. S čím som spočiatku bojovala boli elegantné šaty. Bránila som sa tomu dokonca viac ako v prípade kostýmu. Hodvábne šaty s kvetovaným motívom a k tomu tenisky? Nejak mi to nedávalo zmysel a bola som presvedčená, že kúzlo daných šiat je devastované. Dnes hovorím „Prečo nie, poďme do toho“. A viete, čo ma na tom baví najviac? V lete vyrážam do kancelárie v šatách a na nohách mám sandále na podpätkoch a v ruke kabelku. Po práci ma čaká drink s priateľmi, prezujem sa a rezkým, pohodlným krokom si vykračujem v teniskách.

Foto: Michal V. KŘEPEL (@mikczech_foto)










Sukňa: MARGIFASHION, Basic tričko: Lindex, Kožená bunda: Mango, Tenisky: Nike

You May Also Like

6 komentářů

  1. Jani sukňa je krásna ako aj celkový outfit. Ja sa tie dlhé sukne mierne bojím nosiť kedže tiež nie som najvyššia, ale páči sa mi. Zvyčajne ich však v obchode majú pridlhé a musím si ich skracovať čiže ma to príliš nebaví. Nuž a nosiť tenisky si ja musím celkovo zvykať. Tiež som skôr lodičková.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Janka, teší ma, že sa sukňa i outfit páčia :) Kedysi som sa tiež dlhým sukniam vyhýbala, teraz sa to zmenilo a nosím ich pomerne často. Len tento rok do môjho šatníka pribudli dve nové a v kombinácií s teniskami si ich užívam :)

      Odstrániť
  2. Krásné, to ano, akorát tomu chybí ty vysoké podpatky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ale občas to chce zmenu. Podpätky milujem, ale myslím, že aj tenisky majú niečo do seba :)

      Odstrániť
  3. tenisky ti naozaj seknú :) super outfit

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.