Midi lady

by - piatok, marca 13, 2015


Kruhové sukne midi dĺžky som si obľúbila už minulý rok. Mám doma oranžovú a tiež v jemnom ružovom odtieni. Teraz do mojej zbierky pribudla nová, čiernej farby. Má vysoký pás a je úplne mega! Zaujímavá je nie len svojim prevedením, ale tiež materiálom. Ten pochádza ako inak z mojej obľúbenej predajne Evotex. Vždy tam objavím zaujímavé látky, ktorým len ťažko odolávam. Keď som videla túto, hneď som vedela čo z nej bude. Moja predstava sa vďaka šikovnosti mojej mami naplnila. 

Sukňa má všestranné využitie. Dá sa nosiť na deň a tiež na večer. Dnes vám ju ukážem v bežnom outfite. S jednoduchým bavlneným tričkom v čiernej farbe a žltým kabátom, ktorý ste už mali možnosť na blogu vidieť (TU). Takto "nahodená" chodievam bežne do práce. Teda plánujem chodiť hneď keď sa oteplí. Už sa neviem dočkať toho, keď odložím čižmy a zimné kabáty. 

Všimli ste si na fotkách niečo neobvyklé? Ja žiaľ až doma. Zabudla som si dať rúž! Viem, nie je to žiadna tragédia, ale už som naň tak zvyknutá, že keď ho nemám pripadám si na fotkách divne :)  








Jacket, skirt: MargiFashion, Material: Evotex, T-shirt, necklace: Zara, Shoes: United Nude (Stilago), Sunglasses: Ralph Lauren

You May Also Like

16 komentářů

  1. I love midi skirts and this one is just fabulous! Love the fabric!

    Bella Pummarola

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten krásný kabát ti velmi sluší!! xo

    I hope you have a wonderful weekend! ♥
    www.thekawaiiplanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten kabátek ti sekne! no ale sukně je překrásná! skvělý střih. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hezke kombo! dakujem za fotky idem ich pozret
    Dakujem za koment!
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pozerám, že si to fotila pri našom baráku! To aby si najbližšie prišla aj na kávu :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš, to som ani netušila, že sa vykrúcam pred vašim barákom :D. My sme bývali neďaleko a toto miesto mám veľmi rada. Hlavne v lete teraska pod miminom je skvelá :)
      Nabudúce dám vedieť ;)

      Odstrániť
  6. Ja som si minule zabudla dať špirálu, ale našťastie som sa nefotila. :-) Janka, sukňa je dokonalá a Ty v nej vyzeráš fantasticky! :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nádherná skuňa :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Naozaj krásne fotky ! Sukňa má nádherný vzor, chystám sa tento rok kúpiť nejakú midi alebo si nechať ušiť podľa svojich predstáv :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tá sukňa je prekrásna! midi dĺžka je úplne znakom elegancie, veľmi sa mi to páči :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.