Flower power

by - streda, mája 27, 2015


Je najvyšší čas zahaliť sa do farieb a samozrejme nesmieme zabudnúť na vzory. Presnejšie kvetované vzory. Kvetované vzory sa objavujú skutočne všade, preto stojí za zváženie ich vpustiť do šatníka. Nechýbajú na blúzkach, šatách či nohaviciach, šortkách i sukniach. Nesmiem zabudnúť ani na doplnky a to kabelky či topánky. Kvetované bum ovládlo prehliadkové móla a ja mám živej pamäti novú kolekciu Michaela Korsa, Blumarine či Oscara De La Rentu. Tomu hovorím skvelý zdroj inšpirácie, ale o tom nabudúce. 

Dnes by som vám rada predstavila novinku z dielne mojej mami. Ide o túto úžasnú kruhovú sukňu s výrazného kvetovaného materiálu. Bohužiaľ sukňa nepatrí mne. Mamina ju šila mojej švagrinej, ktorá mi ju požičala na fotenie, aby som vám ju mohla ukázať. Poviem vám pravdu, absolútne sa mi nechcelo jej ju vrátiť. Budem sa musieť poobzerať po nejakej peknej kvetovanej látke a nechať si ušiť jednu pre mňa. Ak by ste o sukňu mali záujem i vy, neváhajte ma kontaktovať. Určite sa dohodneme.

Kruhovú sukňu s výrazným kvetovaným vzorom som zladila s šifónovou blúzkou voľného strihu v jemnom modrom odtieni. Outfit som doplnila o moju obľúbenú džinovú bundu a na nohách mám telové lodičky, za ktoré sú pohodlné (nekecám naozaj sú pohodlné) a hodia sa ku všetkému. 

Čo vy a kvety? Vpustili ste ich do svojho šatníka?






Skirt: MargiFashion, Shirt: Mango, Shoes: Guess, Watch: Michael Kors, Denim Jacket: Stradivarius

You May Also Like

20 komentářů

  1. LOVELY LOOK! CUTE SKIRT!

    WWW.BSTYLEVOYAGE.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekná sukňa, kvetinové vzory sa mi veľmi páčia, už som si kúpila kabelku aj krásne kvetnovo-čipkované tričko a ak nájdem pekné šaty tak určite doplním svoj šatník aj o kvetinové šaty. Skvelý nápad, čo tí dizajnéri vymysleli, móda sa síce opakuje ja viem, ale že sa vrátila práve táto ma neskutočne teší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, móda sa stále opakuje a kvety ja jar a leto jednoducho chýbať nesmú :)

      Odstrániť
  3. Sukně je moc pěkná, hravá, květinová, na jaro jako stvořená :) Květy jsou stálice každého jara, takže do šatníku určitě ano :)

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jasně, už minulé léto =) a jsou super..floral printy jen tak z módy nevyjdou a moc se mi líbí =)
    Tahle sukně má navíc fakt skvělé barvy..přesně vystihuje jaro <3

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár Michael. Súhlasím kvety z módy nevýjdu a ja nimi rada dopĺňam svoj šatník :)

      Odstrániť
  5. Ta sukna je neakutocnaaa! Ja zboznujem kvetovane vzory, je to take jemne a zenske. Ale tie lodicky by si nemala nosit po strku, aby sa ti neznicili. :p

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár Veronika. Veľmi ma teší, že sa sukňa páči :)
      V lodičkách do takého terénu bežne nechodím. Opatrne som tam odcupitala :D

      Odstrániť
  6. sukňa je naozaj krásna :) závidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Viki. Škoda len, že tá sukňa je len požičaná :)

      Odstrániť
  7. Dokonalé dievča s dokonalými nohami. :-) Kvety sú naozaj všade. Prednedávnom mi pribudlo pár nových sukní a jednou z nich je tiež kvetovaná, už len sa v nej poprechádzať. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Kati, si zlato :)
      Som veľmi zvedavá na Tvoju novú zbierku sukní. Dúfam, že ich čoskoro všetky ukážeš :)

      Odstrániť
  8. krasna je ta sukňa naozaj a topanky sa mi tiež veľmi pačia:) pekne nohy treba ukazovat:)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.