What do you think? Converse or New Balance?

by - štvrtok, mája 21, 2015


Nový módny fenomén fandí pohodliu. Tenisky vždy patrili k pohodlnej obuvi, ale teraz ich popularita nabrala na obrátkach. Už nemajú len označenie pohodlná obuv, ale momentálne získali nálepku top módna obuv. Tenisky obľúbených značiek New Balance, Adidas, Nike, Converse a mnohých ďalších sú top obuvou súčasnosti. S obľubou ich nosia top módne blogerky, ale tiež známe celebrity.

Ja osobne veľmi rada sledujem módne trendy, no nikdy ich bezhlavo nenasledujem. Vždy si z toho čo je trendy vyberiem len to, čo sa ku mne hodí. Tenisky sú trendom, ktorý som dlhú dobu sledovala len z diaľky a musím sa priznať, že som ich kúzlu podľahla tiež. Keď som si pred časom kúpila kožené slip-on úplne som zmenila názor. V poslednej dobe ich nosím čoraz častejšie, preto som si povedala, že nastal ten správny čas obohatiť botník o štýlové tenisky, ktoré tam chýbajú.

Na internete som objavila skvelú stránku - TAKEMORE net, kde sa dajú zohnať tenisky od výmyslu sveta, od univerzálnych až po bežecké tenisky. Všetky obľúbené značky za dobré ceny na jednom mieste. Problém je v tom, že sa neviem rozhodnúť. Preto som sa rozhodla, že sa opýtam vás. Čo mi poradíte? Mám si kúpiť tenisky od New Balance či klasiku od Converse? Do môjho úzkeho výberu sa dostali tmavomodré New Balance a biele Converse.

A k čomu sa vlastne tenisky hodia? Vybrala som sa za zdrojom inšpirácie na môj obľúbený Pinterest. Ten ponúka množstvo zaujímavých outfitov a už premýšľam s čím budem moje nové krásky kombinovať ja. Teším sa na vaše rady a komentáre :)





 Zdroj: Pinterest

You May Also Like

24 komentářů

  1. jednoznačne Coversky ☺ konkrétne tie posledné http://2.bp.blogspot.com/-Oc8cgoFhfUU/VV4X1auDEsI/AAAAAAAAFlo/KL8rVDjCfDo/s1600/conversky.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já se taky přikláním ke Converskám ...klasika ;) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Pozerám, že Conversky sú zatiaľ v prevahe ... ďakujem pekne za koment :)

      Odstrániť
  4. Bílé Converse jsou naprosto univerzální, což o NB se říct moc nedá (Patrik by mohl vyprávět ;) )

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po pravde dosť ma lákajú New Balance, ale obávam sa toho, že s mojim šatníkom to s nimi budem mať ťažké. Ďakujem za radu Michael :)

      Odstrániť
  5. Conversky :) čierne alebo biele... ja mám tieto tenisky : z Humanicu a som veľmi spokojná, dajú sa nosiť k všetkému, sú kožené a pohodlné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne za tip. Ja som si kúpila čierne kožené slip-on od Baťu a som z nich rovnako nadšená. Sú pohodlné a aj dobre vyzerajú. Tak to vyzerá, že skončím u bielych Converskách :)

      Odstrániť
  6. Kup si z kazdej znacky jedny, tym nic nepokazis. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. rozhodně New Balance! conversky nepohodlné a dřou nohy :( nejsem jediná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár Wendy. Kamarátka mi vravela, že ju tiež odreli, ale že ich rozchodila. Mňa vždy všetky nové topánky otlačia, ale keď sa rany zahoja je to už ok :)

      Odstrániť
  8. pekkný príspevok, mám new balance - super sa v nich behá :D a converse tiež - tie sú proste nenahraditeľné! ;)

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dominika. Verím, že oboje sú super, ale na začiatok mi budú stačiť jedny. Myslím, že mám rozhodnuté :)

      Odstrániť
  9. pekkný príspevok, mám new balance - super sa v nich behá :D a converse tiež - tie sú proste nenahraditeľné! ;)

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. great, have a nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mám dvoje converse, ale páčia sa mi aj New Balance a niektoré Nike! :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  12. so cool ;-)


    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. budem zlá, ak poviem, že ani jedno? :D. ja som VANS girl, som za ne! ;).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.