ZAMATOVÝ

by - nedeľa, januára 21, 2018


Len tak som si preklikávala stránkami lifestylových magazínov, keď tu na mňa vyskočila titulka s názvom „Zamatová revolúcia“. Od tej doby už ubehlo niekoľko mesiacov a ja sledujem ako ulice a tiež sociálne siete zaplavujú zamatové outfity. Pripomenulo mi to moje tinedžerské časy, kedy bol zamat rovnako populárny ako je tomu dnes. Nosila som zamatové sáčko krémovej farby, ktoré som zbožňovala a túžila som po zamatových nohaviciach, ktoré boli strašne cool. Avšak keď som videla slečny s vyťahanými a vysedenými kolenami a zadkom, rozmyslela som si to. Na pár rokov sa na zamat zabudlo, nosil sa len výnimočne ... Dnes je ho znovu všade veľa, možno až príliš a vypukla zamatová revolúcia ako hlásal spomínaný článok. 

Otvorila som brány svojho šatníka a preskúmala to, čo sa skrývalo na jeho dne. Ako vždy som v ňom objavila poklad - kúsok, na ktorý som už zabudla a roky nenosila. Čierny zamatový top bol pôvodne súčasťou kruhovej sukne a tvorili elegantný komplet. Zo sukňou sa rozlúčil a dnes tvorí nerozlučnú dvojku s mojou novou bomberkou. Aktuálne moja srdcovka!


Krátka story o bomberke

Nikoho neprekvapí (ak sledujete môj blog pravidelne viete) ak napíšem, že je výtvorom mojej šikovnej maminy. Zatiaľ čo ja som hľadala samú seba, ona hľadala využitie pre zamatovú látku s kvetinovým vzorom. Príbeh má šťastný koniec. Ja som sa našla a mama vymyslela túto dokonalú bundičku. Nosím vždy, keď chcem byť vidieť a zaujať. Zatiaľ sa mi to darí. Zamatový trup bundičky dopĺňajú rukávy z jednofarebnej čiernej látky. Má všestranné využitie – hodí sa k šatám, sukni či nohaviciam. Jeden deň elegantná, iný športová v kombinácií s teniskami. Rozhodne o nej budete ešte počuť a tiež ju zaručene na blogu ešte uvidíte. 

Foto: Michal V. KŘEPEL












Zamatová bundička a top: MargiFashion, Džiny: Zara, Čižmy: Aldo, Kabelka: Calvin Klein, Náušnice: darček od kamarátky

You May Also Like

5 komentářů

  1. Krásné fotky a nádherná modelka! Outfit je úžasně sestavený, je to přesně můj šálek kávy, ale ta atmosféra, co vyzařuje z fotek, to je něco!! Jdu se ještě kochat fotkama a přeji krásný den!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Marcela. Teší ma, že sa fotky i outfit páčia :)

      Odstrániť
  2. Tie čižmy sú fakt topka <3 :O Naozaj dodávajú celému outfitu šmrnc, ktorý "okúzli" :) ja musím čižmy nosiť stále, keďže som maličká a predlžujú nohy :D väčšinou kupujem tu :) https://www.eobuv.sk/damske/cizmy-a-ine/cizmy.html

    PS: rada čítam tvoje články

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.