NA KAFÍČKU

by - nedeľa, februára 11, 2018


Káva, lahodný mok, ktorý mi spríjemňuje každý deň. Závislosť, ktorej sa nechcem vzdať. Nie je to len o samotnej chuti, ale i o zážitkoch a spomienkach s ňou spojených. I v tejto chvíli popíjam svoju rannú kávičku a píšem tento článok.  

V práci káva znamená aspoň na 5 minúť sa vymaniť spod pracovných povinností. Stráviť veselú chvíľku s kolegami, zasmiať sa a tak znovu nabrať potrebnú energiu do práce. Keď som ešte bývala doma v Bardejove káva bola tiež na dennom poriadku. Po práci sme sa všetci zišli a pri kávičke „pokecali“ čo sme ten deň zažili. Už ako malej mi v pamäti utkvela vôňa kávy. Cítila som ju vždy, keď sme navštívili starých rodičov. „Kto si dá kávu?“ znelo už od dverí.  Dnes už si neviem predstaviť víkend, ktorý by nebol spojený s kaviarňou. I moja posledná dovolenka v Albánsku bola o „kafíčko sem, kafíčko tam.“ Každý deň sme si vychutnávali jej chuť a nasávali energiu z jedinečných kaviarni, ktoré mali neskutočnú atmosféru. 

Keď som premýšľala nad tým, kde by som mohla v tomto počasí nafotiť novú denimovú košeľu, voľba bola jednoznačná – kaviareň. O to príjemnejšie celé fotenie bolo. S Michalom sme si dali kávu, porozprávali sa a popri tom nafotili tieto fotky. Cítite tú atmosféru? 


Denimová košeľa

Denim patrí už desaťročia k obľúbeným materiálom a i u nás sa denimová kolekcia osvedčila. Preto nie je žiadnym prekvapením, že sme sa do denimu pustili znovu. Tento krát vám chcem predstaviť košeľu, ktorá by mohla byť pre niekoho možno trochu extravagantná. Rozhodne nie je bežnou, akú môžete stretnúť v akomkoľvek obchode. Svetlý denim je posiaty bielou potlačou. Košeľa je voľnejšieho strihu, je ležérna s neprehliadnuteľným volánom lemujúci výstrih. 

Spojila som denim s denimom na čom  by nebolo nič neobvyklé. Aby outfit nepôsobil fádne, zvolila som výrazný kabát „jahodovej“ farby. Na nohy som si obula nové hnedé členkové topánky, ktoré som ulovila v zľavách a som z nich nadšená. Ďalším, možno výrazným doplnkom je i malá kabelka so vzorom mapy, ktorú som dostala od svokry. Len tak medzi nami, áno mám dobrú svokru :)

Dúfam, že sa vám dnes so mnou posedenie u kávičky páčilo a budem sa tešiť znovu nabudúce. 













Denimová košeľa: MargiFashion, Kabát: MargiFashion, Džiny: Zara, Topánky: Gino Rossi, Kabelka: Alviero Martiny

You May Also Like

3 komentářů

Používa službu Blogger.