Jeans shirt

by - nedeľa, augusta 05, 2012


Tak to je ONA ... po tejto košeli som poškuľovala už minule keď som bola v Stradivariu na Pankráci. Vtedy som jej odolala. Ani neviem prečo. Dnes som svoju chybu napravila a domov som kráčala spokojná :)
Na podvečernú prechádzku do parku som ju skombinovala s modrým tielkom a bielymi šortkami. Keďže košeľa je ozdobená perličkami, zvolila som ich tiež ako doplnky. Na nohy už len pohodlné sandále a malá kabelka rovnakej farby ...

So it's the one ... about this shirt I was thinking last time when I was in Stradivarius in Pankrác. That time I did not buy it. I do not know why. Today I made up my mistake and I went home happy :)
For the evening walk in the park, I combined it with a blue top and white shorts. As the shirt is adorned with pearls, I chose them as well as accessories. The legs only comfortable sandals and a small bag of the same color ...









Shirt: Stradivarius
Shorts: Bershka
Top: Zara
Accessories: SIX
Shoes: Marks and Spencer
Handbag: Stradivarius

You May Also Like

4 komentářů

  1. Hi,
    tks for your comment in Mariposa Blog!
    I love your shorts and the pic from your mom!
    It´s lovely!!!
    I follow you with blolovin!
    I see you soon..
    kisses from germany
    http://mariposa-world.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hi Claudia, thank you so much.
    I am very happy, that you love my pictures.
    I will add new pictures very soon ;)
    I am very look forward for your new outfits :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zajímavý blog :) sluší ti to! jak tak koukám na ostatní příspěvky, mamka je velká šikulka :) mě mamka občas něco spíchne nebo přitáhne, ale takové kouzla by asi nedokázala :) koukni ke mě: closet-gourmet.blogspot.com a follow ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, veľmi ma teší, že sa Ti môj blog páči. Mamina má malý salón, kde šije na zakázku. http://www.facebook.com/MargiFashion?ref=stream
    Baví ju to, a to je poznať aj na oblečení, ktoré vychádza spod jej rúk :).
    Pozrela som si Tvoj blog a pridala som si ho ;). Teším sa na nové príspevky ...

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.