Inspiration - explosion of color

by - štvrtok, apríla 03, 2014

 

Farbou roku 2014 sa stala farba RADIANT ORCHID, ktorá si ma okamžite získala.  Nádherná žiarivá farba, ktorá je ako stvorená na jar a leto. Naopak farbou, ktorú som nikdy nemala príliš rada a dokonca ani v mojom šatníku by ste ju doteraz nenašli je oranžová. Napriek tomu som sa rozhodla, že oranžovej dám šancu. Navyše keď sa spojí s farbou radiant orchid spôsobí absolútnu explóziu. Už sa neviem dočkať leta, tepla a tiež farebného experimentovania. Ako ste na tom Vy? Páči sa Vám táto kombinácia farieb?








You May Also Like

10 komentářů

  1. Great inspiration
    Lots of bright colours
    Wanna follow each other via gfc & bloglovin
    Let me know
    Kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasná kombinace barev! hlavně ta chanel kabelka vypadá skvěle :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. beautiful nails!!
    great post!
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádhera, podle mě jedna z nejhezčích barevných kombinací! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si ju tiež zamilovala a na leto ako stvorená :)

      Odstrániť
  5. tohle jsou úžasné barvy! takové živé, hned má člověk z nich lepší náladu! :) já jsem se zamilovala do těch krátkých šatů na modelce vpravo a samozřejmě do kombinace na blogerce z Atlantic-Pacific blogu, ta je ale úžasná ve všem :)
    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne to som si hovorila aj ja ... je to nádherná žiarivá kombinácia z ktorej ide dobrá nálada :)

      Odstrániť
  6. úžasné kombinace!♥ moc se mi líbí trend color blocking, ale ještě jsem neměla odvahu ho vyzkoušet!:)

    www.Lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lorietta. Tiež sa mi tento trend veľmi páči a už sa teším na leto až to vyskúšam :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.