My favorites fashion bloggers

by - streda, apríla 23, 2014


Už sú to skoro tri roky čo som prepadla blogomanií. Začalo to úplne nevinne. Sledovaním jedného - dvoch blogov. Postupne, nenápadne k tomu príbúdali ďalšie a ďalšie. V dnešnej dobe si netrúfam povedať, koľko blogov vlastne sledujem. Každopádne je ich veľa a každým dňom objavujem nové. Samozrejme nesledujem všetky blogy denno - denne. To by som nič iné ani nerobila. Mám zopár takých, ku ktorým sa veľmi rada vraciam a inšpirujú ma. V dnešnom príspevku Vám predstavím aspoň niekoľko z nich. Všetko sú to zahraničné blogy. Aj na našej domácej scéne mám favoritky, ale tie vám predstavím nabudúce :)

Oh My Blog

Blog, ktorý som začala sledovať ako úplne prvý. Rocio je krásna španielka, ktorú som mala možnosť stretnúť osobne. Jej blog som sledovala takmer rok a ona ma inšpirovala k tomu, aby som si založila vlastný. Jej štýl obliekania je mi veľmi blízky. Mám rada jednoduché línie a ženskosť, ktorú do svojich outfitov dáva. Doporučujem navštíviť.



Absolutely Fabulous

Blog, ktorý som našla len pred niekoľkými mesiacmi, a momentálne patrí medzi moje TOP. Dve bloggerky a zároveň stajlistky Diana a Alina si ma získali hneď pri prvej návšteve ich blogu. Sú krásne, talentované a každý ich príspevok je prepracovaný do posledného detailu. Majú skvelý štýl a dokonalé fotky.



VIVALUXURY

Bloggerka Annabelle Fluer si žije svoj sen. Aspoň tak to uvádza na svojom blogu Vivaluxury. Na jej blogu vždy obdivujem jej hru s farbami a tiež doplnkami. Občas skombinuje aj neskombinovateľné (teda ja by som sa neodvážila pre niektoré kombinácie), ale na nej to vyzerá skvelo. Ma úžasný štýl a je pre mňa veľkým vzorom.



Atlantic - Pacific

Na blog tejto sympatickej blondínky už asi mnoho z Vás zablúdilo. Musím sa priznať, že u nej som si zamilovala outfity s midi sukňami so záhybmi. Od tej doby po takej sukni túžim :)



MAFFASHION

 Skvelá poľská bloggerka, ktorá je absolútne trendy. Napriek tomu, že jej štýl sa dosť líši od toho môjho sa mi jej outfity veľmi páčia. Každý jej príspevok má niečo do seba a tiež tu nájdem mnoho inšpirácie.



Sledujete niektorý z týchto bloggov? Budem rada, ak mi napíšete aký je Váš najobľúbenejší Fashion blog :)

You May Also Like

5 komentářů

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já z těchto sleduju jenom vivaluxury a obdivuju, jak to má vždy krásně sladěné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oooooh!!! I have just seen this!! Thanks a lot!!! :)

    You were one of the most beautiful brides I have ever seen! Wish you and Dorian all the best!! :)

    Lots of kisses!
    Ro.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much for nice comment Rocio.
      You really inspired me to open my own fashion blog and I love your style and looks :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.