Beret's comeback

by - nedeľa, januára 24, 2016


Klobúky, čiapky i baretky. Doplnok, ktorý v súčasnosti zaplavil naše ulice. Neslúži len ako ochrana pred nepriaznivým počasím, ale predovšetkým  dodá pomyselnú bodku každému outfitu. Plstené klobúky sa stali veľkým fenoménom a priznám sa, že nepoznám žiadnu blogerku, ktorá by im nepodľahla. Samozrejme netýka sa to len blogeriek, ale tiež mnoho dám, slečien i pánov, ktorý túžia byť šik a chcú zaujať. 

A baretky? Tie sú opäť v hre! Dočítala som sa, že zlatá éra baretiek sa začala v 20. rokoch minulého storočia. Od vtedy sa stále držia na scéne, aj keď možno nie tak nápadne. Priznám sa, že mne pripomína detstvo. Ako malá som mala hneď niekoľko baretiek, pritom som absolútne neriešila či sú, alebo nie sú trendy. Pamätám si, že som mala ružovú a mamina mi pripomenula žltú, ktorú mám stále doma. Pred pár rokmi som si kúpila túto čiernu. Mala som ju len pár krát a odvtedy ležala zabudnutá v šuplíku ... až doteraz. 

Keď som sa chystala nafotiť tento outfit vonku krásne snežilo. Vytiahla som obľúbený kožuch, vlnený sveter a široké džiny. Taký trochu retro look. Potrebovala som niečo na hlavu, aby som po pár minútach nevyzerala ako zmoknuté kura. Klobúk nosím stále a chcela to zmenu. Keď som zo šuplíka vyťahovala rukavice zbadala som zabudnutú baretku. A bolo to! Pomyselná bod môjho outfitu bola na svete. Síce som celú cestu od muža počúvala posmešky, že vyzerám ako Picasso, ale ja som už voči jeho humoru odolná. Čo vy a baretky? Dávate im zelenú alebo veľké NIE?







Faux fur jacket: MargiFashion, Jeans: MargiFashion, Sweater: Lindex, Shoes: CCC

You May Also Like

13 komentářů

  1. Nádherné fotky, baretky mám moc ráda. V zimě nosím jednu černou se stříbrnou nitkou a vypadá moc hezky :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. Ako som už písala, baretku som dlho na hlave nemala, ale tak som si k nej cestu znovu našla :)

      Odstrániť
  2. nice!


    _______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Baretky sú super a veľmi ti pristane. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc krásné fotky a celkový outfit! Baretů mám několik a musím je okamžitě vyhrabat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár Martina. Teším sa na Toje baretkové outfity. Ja som si tiež vravela, že musím doplniť zbierku :)

      Odstrániť
  5. Baretky sa mi veľmi páčia, ale ja si v nich pripadám smiešna :D hlavne teraz s krátkymi vlasmi to mám s pokrývkami hlavy ťažké, lebo takmer vo všetkom vyzerám ako chlapček alebo chorá :D

    Na mojom blogu prebieha sladká giveaway, budem rada ak sa ty a tvoje čitateľky zapojíte.
    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam take kratke vlasy, a prave v baretu jako jedine pokryvce hlavy jsem konecne nevypadala jako patnactilety kluk :) Takze pokud barety mate, tak doporucuju nosit! I kdyz sem baretova moda jeste nedoputovala a ja se nekdy v mych barevnych baretech citim trochu jako exot ;-)
      www.adinajustina.blogspot.ch

      Odstrániť
  6. Prijde mi, ze barety slusi malokomu, ale tobe vylozene padne. Super :) Ja bych v nem vypadala jako strasilo, a tak radsi klasicky cepice. Treba v barve baby blue jako v mem poslednim clanku na www.poshlife.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. strašne sa mi páči, že sa baretky vrátili, mne síce nejak extra nepristanú, ale aspoň sa môžem kochať na ostatných :) ako na tebe, úplne skvele vyzerá a ten rúž k tomu! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.