Luxury skirt by MargiFashion

by - nedeľa, januára 17, 2016


Téme malé čierne som sa na blogu venovala niekoľko krát. Predstavila som vám dvoje šaty z našej ponuky a dnes k ním pribudnú ďalšie. Pripomenúť si ich môžete v nasledujúcich príspevkoch: malé čierne 1 a malé čierne 2. V tomto prípade sa nejedná tak úplne o šaty, aj keď na prvý pohľad by sa to mohlo zdať. Základ tvorí luxusná čierna kruhová sukňa. Tá je vyrobená z jedinečného materiálu, s plastickým kvetovaným vzorom, ktorý rozhodne zaujme. Ak vás sukňa zaujala, a mali by ste o ňu záujem, môžete si ju u nás objednať. V ponuke (Sashe.sk - MargiFashion) máme posledné 3 kusy, preto neváhajte. Uvažovala som nad tým, čo s sukni zvolím a rozhodla som sa pre priliehavý čierny zamatový top s véčkovým výstrihom. Myslím, že tieto dva kúsky sa krásne dopĺňajú.

Bolo obdobie, kedy čierna farba tvorila základ môjho šatníka. Následne toto obdobie pominulo a ja som čoraz viac siahala po farbách. Keď sa však jedná o večernú akciu a ja chcem byť elegantná, opäť volím nestarnúcu, nadčasovú a vždy trendy čiernu farbu. Keď som tak brázdila internetom a čítala o tom, čo je a bude trendy túto sezónu, narazila som na články s titulkom "All black". Chodiť zahalená v čiernom od hlavy po päty nie je nič pre mňa a tak som siahla po žltých lodičkách a outfit som oživila výraznými žlto - čiernymi náušnicami od Mia de Sign.

Ako už niekoľko krát predtým, aj tieto fotky má na svedomí šikovná fotografka Alžběta Krhovjáková  (Desissing) a fotilo sa v showroome KARE.






Black skirt & top: MargiFashion, Earings: Mia de Sign, Shoes: via Humanic 

You May Also Like

18 komentářů

  1. Cute shoes

    ______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásna látka, krásna sukňa ☺ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. you look beautiful!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta sukne je opravdu skvostny kousek!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Z prvej fotky som si fakt nevšimla, že nejde o šaty. Zladila si to výborne, k čiernej by sa čierne lodičky nehodili tobôž čierne doplnky, ja sa tiež snažím voliť outfit a doplnky kontrastne. Čiernu som si v poslednom čase oľbúbila dosť aj ja, hlavne starší ľudia čiernu veľmi v láske nemajú, pripomína im to smrť, no ja si myslím, že pokiaľ je dobre zladená a nakombinovaná s doplnkami, je čierna fakt elegantná. Zháňam si teraz nejakú peknú čiernu košeľu na zapínanie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Janka, som rada, že som sa Ti trafila do vkusu. Máš pravdu, že starý ľudia čiernu v obľube nemajú. Aj vo mne vzbudzuje smutné spomienky, napriek tomu je to farba, ktorá je veľmi decentná a elegantná. Ak zháňaš čiernu košeľu, jednu máme v našej ponuke. Skús sa pozrieť, možno sa Ti zapáči :)

      http://www.sashe.sk/MargiFashion/detail/cierna-kosela-s-viazackou

      Odstrániť
  6. Sukňa je naozaj krásna a vedela by som si ju predstaviť vo svojom šatníku, aj keby som ju asi moc nevynosila ale mala by som v skrini krásny kúsok :D

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi sa teším, že sa sukňa páči. Prečo nevynosila? Sukňa sa dá krásne nakombinovať a nosiť na rôzne príležitosti. Ja som ju v lete nosila napríklad s pruhovaným tričkom, nie len takto sviatočne :)

      Odstrániť
  7. Od prvej po poslednú fotografiu som bol presvedčený o tom, že sú to šaty! :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj? Tak to znamená, že som to dobre zamaskovala :)

      Odstrániť
  8. Wauu, tak to je pecka, opravdu ti to moc sluší a já se asi zamilovala! :) A máš nádherné vlasy! A navíc ta kombinace se žlutými lodičkami je prostě božská :), jsem vážně nadšená!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár Dominika. Veľmi ma Tvoja správa potešila :)

      Odstrániť
  9. Janka hoci máš čierny top a čiernu sukňu, no i tak žiariš. Je to krásne a vidím, že aj u Teba letí zamat. Asi dva mesiace dozadu som zo skrine vytiahla staršie zamatové šaty, ktoré mi len nedávno upravila mamka a už sa neviem dočkať ako ich dám na blog. :-) Podobný tvar sukne budem mať čoskoro aj ja, takže len a len chválim!
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Kati. Premýšľala som, aký materiál k sukni použiť a napadol ma zamat. Na slávnostnú príležitosť je správnou voľbou. Som zvedavá na Tvoje zamatové šatičky. Ja som si už dávnejšie všimla, že máme dosť podobný štýl a vkus ;)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.