Dve blogeríny

by - štvrtok, apríla 20, 2017


Na blogovanie ako také sa dá pozerať z mnohých uhlov. Niekto v tom vidí produkty zdarma, ktoré blogerky od firiem dostávajú (nič nie je zadarmo, verte mi) či večierky a rôzne eventy. Ja som vďaka blogovaniu získala niečo omnoho cennejšie – priateľstvo. Vďaka blogovaniu som spoznala mnoho skvelých ľudí, ktorí zdieľajú rovnakú vášeň a záujem o módu ako ja. Počas nášho života sme neustále obklopený ľuďmi – škola, neskôr práca. Narazíme na človeka a preskočí iskra. Nie nehovorím o láske, to je iná kapitola – obyčajne priateľstvo. Po pár minútach rozhovoru zisťujete, že máte rovnaký pohľad na svet, rovnaké koníčky, názory, smejete sa rovnakým veciam. 

Katku som spoznala vďaka jej blogu Katharine – fashion is beautiful, na ktorý som narazila zhruba pred 3 rokmi úplnou náhodou. Zapáčil sa mi svojou farebnosťou, hravosťou a je jedným z tých, ktoré prinášajú i kvalitné čítanie. Osobne sme sa stretli o rok neskôr, keď som ju oslovila s ponukou spolupráce pre e-shop, kde som vtedy pracovala. Preskočila pomyselná iskra a dá sa povedať, že od toho momentu sme sa stali „kamarátky blogeríny“. Spoločný „projekt“ sme plánovali dlho – jedna v Prahe, druhá Bratislave a pracovné povinnosti spôsobili to, že sme sa znovu stretli až teraz. 


Ide sa na to!

Do Bratislavy som prišla s kufrom plným oblečenia a doplnkov. Môj manžel bez slov len nechápavo krútil hlavou. Avšak to som netušila, s akou „zásielkou“ dorazí za mnou do hotela Katka. „Ok, nie som jediným bláznom!“ vydýchla som si a s Katkou sme sa na tom zasmiali. Chlapcov (jej Martina a môjho Doriho), sme poslali na kafe a my sme sa pustili do kombinovania a skladania outfitov. Istú predstavu som mala, ale celé som to nechala na konečnom spontánnom rozhodnutí. 

Spoločné fotenie časť 1.

Áno, toto je len prvá časť nášho spoločného fotenia. Už čoskoro vám ukážem ďalšie dve. S Katkou sme sa dohodli, že zvolíme vždy jeden spoločný prvok – v tomto prípade farebnosť. Ja som zvolila novú sukňu z volánom vo výraznej modrej farbe a k nej bielo-modré prúžkované tričko s potlačou. Čerešne na tričku krásne prepojili červene lodičky s kožušinovou bambulkou a do ruky som chytila obľúbenú béžovú kabelku. Katka mala možnosť si vyskúšať o osahať niektoré kúsky z kolekcie MargiFashion. Na prvé fotenie zvolila vzorovanú kruhovú sukňu a k nej červený top. Na nohách má úžasné biele lodičky s tmavým podpätkom, ktoré jej fakt závidím. Sú kožené a vážne božské. Presne také v mojom botníku chýbajú. Myslím, že na svojom blogu vám o nich určite prezradí viac. 

A takto sme si ruka v ruke vykračovali vyparádené a pózovali jej priateľovi Martinovi, ktorí sa postaral o tieto krásne zábery. Myslím, že táto spolupráca bola príjemným spestrením nie len pre mňa, ale i oživením môjho blogu. Čo na to hovoríte?








Ja: Sukňa: MargiFashion, Tričko: Lindex, Kabelka: Michael Kors, Lodičky: krasavica.sk, Slnečné okuliare: Ralph Lauren
Katka: Sukňa: MargiFashion, viac na jej blogu TU

You May Also Like

15 komentářů

  1. To je prostě dokonalé. Obě dvě jste skvělé a mám vás ze Slovenska nejraději. Tohle je báječný nápad a úžasný projekt. Moc se mi to celé líbí. Kéž bych já někoho také potkala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marti veľmi pekne ďakujem a vážim si to. Pre mňa to fotenie bol nesmierny zážitok a Katka je strašne zlaté žieňa :)

      Odstrániť
  2. Jéééj aké ste zlaté :) Je to veľmi milé takéto spestrenie a už sa teším na ďalšie 2 články :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Viktória. I ja to tak beriem a veľmi sa z tejto spolupráce teším :)

      Odstrániť
  3. ..toto je veľmi milé osvieženie a verím, že aj fotenie je takto v dvojke väčšia zábava :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To rozhodne! Bol to veľmi príjemný víkend a ja sa už teším na ďalšie fotky :)

      Odstrániť
  4. Vyzerate uzasne obidve :) Pekne outfity ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeej prekrásne Wow, Katku a Martina poznám a týmto pozdravujeme spolu s Lili. Nadherny post a krasne zladené

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár Lucy. Teším sa, že sa fotky páčia a pozdrav odovzdám :)

      Odstrániť
  6. skvelé fotky a dve super ženy, obe vás totiž sledujem a obdivujem vašu eleganciu a ženskosť :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.