Žiarivé odtiene západu slnka

by - nedeľa, apríla 30, 2017


I v dnešnom príspevku sa presuniem do Bratislavy, kde mi milú spoločnosť robila Katka, módna blogerka, ktorú som vám predstavila v minulom príspevku a poznať ju môžete z blogu Katharine – fashion is beautiful. Zatiaľ čo prvá séria fotiek vznikla v okolí hotela, kde sme s manželom boli ubytovaní, pri druhej sme sa presunuli do centra hlavného mesta. Avšak tomu predchádzala príprava v podobe výberu ďalších outfitov. I v tomto prípade sme improvizovali, a z množstva oblečenia a doplnkov sme vytvorili dva outfity, ktoré majú jedno spoločné – oranžovú farbu.

Keď mi fotograf Martin posielal túto sériu fotografií napísal mi k tomu, „Tie pri západe slnka vyšli fakt pekne,“. A mal pravdu. Až pri prezeraní fotografií som si uvedomila, ako sme to krásne prepojili – žiarivý západ slnka a oranžové sako a vesta s rovnakým odleskom. 

Nie je oranžová ako oranžová

Od sladkej broskyňovej až po žiarivý mandarínkový odtieň - oranžová je farbou, ktorá je spájaná s pocitom žiarivej energie, tepla a spomínaného zapadajúceho slnka. I malý, nepatrný doplnok dokáže doslova vdýchnuť život. Oranžová v jej tmavšom prevedení je obľúbenou počas jesene, jej žiarivejšie či pastelové odtiene sú ideálne počas horúcich letných dní a s opálenou pokožkou dokážu divy. 

Pre mnohých oranžová farba nepatrí medzi obľúbené. Pritom existuje toľko možností ako ju nosiť a vyzerať pritom štýlovo a šik. "Stačí sa len trochu odviazať!" To hlavne pripomínam sama sebe. Občas je totiž ťažké vystúpiť z komfortnej zóny. Tou je pre mňa kombinácia s bielou prípadne béžovou. Keď som si doma pripravovala outfity, ktoré so mnou pocestujú do Bratislavy, uvedomila som si, že v väčšina mojich top, tričiek a košieľ je buď biela alebo s prúžkami. A presne tak vyzerá i môj outfit, ktorý je odrazom mojej komfortnej zóny. Oranžové sako dopĺňa top s vyšívanou aplikáciou v dolnej časti a k tomu svetlo modré džiny. Celé som to zavŕšila lodičkami a kabelkou čiernej farby. Za mňa je to kombinácia, ktorá nikdy nesklame. Stačí malý, na prvý pohľad nepatrný detail a outfit nepôsobí nudne ani usadlo. V tomto prípade sú to džiny s výšivkou, ktoré kde sa pohnem pútajú pozornosť a vyslúžila som si vďaka nim nie jeden kompliment.

Našťastie som vedľa seba mala parťáčku, ktorá mi ukázala a motivovala ma, ako sa dá oranžová vesta ešte nosiť. Svetlo modrá blúzka, k tomu puzdrová sukňa v šedastom odtieni a k tomu mokasíny s kovovým leskom. To je presne ono! Katka ma motivovala natoľko, že som si jedny mokasíny musela hneď kúpiť. Dnes si už i ja do práce vykračujem v topánkach, ktoré sú nie len pohodlné, ale i dobre vyzerajú. Presne to je cieľ nás blogeriek. Motivovať, inšpirovať i poradiť.

Verím, že sa vám i dnešný príspevok páčil a budem sa tešiť na vaše komentáre. 








Ja: Sako: MargiFashion, Top: Reserved, Džiny: Zara, Lodičky: Guess, Kabelka: Calvin Klein
Katka: Vesta: MargiFashion, viac na jej blogu TU

You May Also Like

10 komentářů

  1. Krásne outfity a krásne fotky! :) Moc vám to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherné fotky, a naozaj západ slnka spolu s tou oranžovou farbou vytvoril krásnu kompozíciu :) idem mrknúť aj Katkin blog :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Veronika. Veľmi sa teším, že sa výsledok páči :)

      Odstrániť
  3. Zamilovala jsem se to těch kalhot s výšivkou, musím si taky nějaké pořídit!
    Beauty by K. - narozeninová soutěž

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Výšivky sú momentánlne veľmi trendy. Určite si ich zaobstaraj do svojho šatníka :)

      Odstrániť
  4. wow tie fotky majú nenormálne krásne farby a perfektne ste k tomu doladili outfity, nádhera!!
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.